tid -> unix tid hvordan ?
Fra : Allan

Dato : 10-10-05 20:35

Hvordan konvertere man tid fx. 2005-10-10 til unix format

den anden vej er beskrevet mange steder, men kan det andet gøres uden
moduler, hvis ens udbyder ikke har sådanne installeret ?

- Allan

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 10-10-05 20:55

On Mon, 10 Oct 2005 21:34:48 +0200, Allan wrote:

> Hvordan konvertere man tid fx. 2005-10-10 til unix format
> den anden vej er beskrevet mange steder, men kan det andet gøres uden
> moduler, hvis ens udbyder ikke har sådanne installeret ?

Time::Local er lavet til at konvertere til(bage til) epoch.

Hvis du ikke har Time::Local tilgængelig kan du enten installere det,
eller måske kan du læse i kildekoden hvordan modulet gør?

Mvh.

--
"Lawrence of Suburbia Adam Sjøgren
Real life is murder" asjo@koldfront.dk

Fra : Allan

Dato : 10-10-05 22:23

Mange tak, det ser ud til det lige er hvad jeg skulle bruge... har adgang
til dette modul, så det var heldigt..

Allan Lohse