De danske vægtkonsulenter
Fra : bj

Dato : 05-10-05 11:06

Jeg købte idag deres leverpostej hvorpåd er står hvad indholdet svarer til i
afkrydsningssystemet.

Nuvel så er kødindholdet 100gram og svarer gdot og vel til en
middagsfrokost, men på pakken står der at indholdet svarer til 2 frokoster?

Skal man spise en hel pakke af denne leverpostej samme dag eller skal man
dele pakken for at det kommer til at passe...

er der nogen der kan hjælpe?

bj

Fra : Kristine Gazel

Dato : 05-10-05 12:22

bj wrote:

> Skal man spise en hel pakke af denne leverpostej samme dag eller skal
> man dele pakken for at det kommer til at passe...
>

> er der nogen der kan hjælpe?

Du skal dele pakken over to frokoster, så vidt jeg husker.
Der er nemlig også æg i. Så du får dit proteinbehov dækket.

--
Med venlig hilsen

Kristine Gazel - http://kristine.gazel.dk/
Bibliotekar DB; Cand. Scient. Bibl.
"He who lends a book is an idiot. He who returns the book is more
of an idiot". - Anonymous, Arabic Proverb.

Fra : bj

Dato : 06-10-05 10:50

"Kristine Gazel" <kgazel@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Du skal dele pakken over to frokoster, så vidt jeg husker.
> Der er nemlig også æg i. Så du får dit proteinbehov dækket.

det vil sige, at hele pakken spises i den samme uge eller?

bj

Fra : Kristine Gazel

Dato : 06-10-05 13:21

bj wrote:

> det vil sige, at hele pakken spises i den samme uge eller?

Ja det mener jeg. For så får du 2 x ½ leverportion = 1 leverportion om ugen.

Men nu er det lang tid siden jeg var på vægtkonsulenternes kur, så en med en
friskere erindring må nok træde til her.

Huser iøvrigt deres leverposteg som værende enormt god. Kan nogen fortælle
mig hvad den koster i butikkerne?

--

Fra : Iben

Dato : 06-10-05 19:36

> [...]
> Bibliotekar DB; Cand. Scient. Bibl.
> "He who lends a book is an idiot. He who returns the book is more
> of an idiot". - Anonymous, Arabic Proverb.

Hej Kristine,

I føtex hvor jeg køber den koster den 19,95 kr.

--
c",) Iben

Red liv! 4 gange om året http://www.bloddonor.dk
Du ved ikke om du får brug for det...

Fra : bj

Dato : 06-10-05 21:41

"Kristine Gazel" <kgazel@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Ja det mener jeg. For så får du 2 x ½ leverportion = 1 leverportion om
> ugen.

men skal man ikke have fuld leverportion samme dag?

bj

Fra : Kristine Gazel

Dato : 06-10-05 23:12

bj wrote:

> men skal man ikke have fuld leverportion samme dag?

Jeg mener faktisk at det er ok at dele den. Men:
En mere kyndig ddv person må træde til.

--

Fra : Carsten Riis

Dato : 07-10-05 15:59

bj skrev den 06-10-2005 22:40:
> "Kristine Gazel" <kgazel@sol.dk> skrev i en meddelelse

> men skal man ikke have fuld leverportion samme dag?

Info fra efterår2002-forår2003: den DDV-leverpostej som tidligere var
omdelt opskrifter af og nu sandsynligvis ligger som DDV-leverpostej i
Føtex/Superbest. Den skal spises over 2 dage dvs fx mand-tirs eller
tors-fre.

--
mvh Carsten Riis

Fra : Iben

Dato : 05-10-05 13:02

"bj" <b_hoejgaard75@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Skal man spise en hel pakke af denne leverpostej samme dag eller skal man
> dele pakken for at det kommer til at passe...

Hejsa,

Ja DDV-leverpostejen skal deles i 2.

Når du spiser ½ DDV-leverpostej får du 1 æg, ½ portion lever, 3 ekstra 2
krydser og ½ fedtration

Fra : bj

Dato : 07-10-05 19:12

"Iben" <fisnuaf@lortespam.dk> skrev i en meddelelse

> Hejsa,
>
> Ja DDV-leverpostejen skal deles i 2.
>
> Når du spiser ½ DDV-leverpostej får du 1 æg, ½ portion lever, 3 ekstra 2
> [...]
tak for svarene

bj