K:startnummer til eremitageløbet
Fra : ks

Dato : 04-10-05 19:29

startnummer til eremitageløbet købes...
lavt nummer foretrækkes, men alt har interesse...

mvh
kenneth

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 05-10-05 19:37

ks wrote:

> startnummer til eremitageløbet købes...
> lavt nummer foretrækkes, men alt har interesse...

Du har vist misforstået noget.
Gruppen er ikke til køb, salg, leje, bortgivning o.l.

Også selvom gruppen nærmest er uddød.

Kig på www.usenet.dk for at se hvordan man gør.

Mvh. Jørgen

Fra : Thomas Demant

Dato : 06-10-05 08:16

"Jørgen Rasmussen" <jorgen-rasmussen@aa.bb> skrev i en meddelelse

> Du har vist misforstået noget.
> Gruppen er ikke til køb, salg, leje, bortgivning o.l.
>

> Også selvom gruppen nærmest er uddød.
>

> Kig på www.usenet.dk for at se hvordan man gør.
Til trods for at indlæget ikke er stilet til mig.
Af ren og skær nysgerrighed ville jeg da gerne vide-

1) Hvordan skal jeg tolke fundats for dk.sport? De findes ikke jf.
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.sport - jeg kan ikke se der står "Du
må ikke købe/sælge ydelser gennem gruppen" el.lign.
Så vidt jeg ved er danmark sådan indrettet, at alting der ikke er forbudt,
er tilladt som udgangspunkt. IKKE omvendt!

2) Hvor finder jeg markedsgruppen for sports relaterede ting i
dk-hierarkiet?
Når jeg ser på de overordnede retningslinjer for dk-grupperne støder jeg på
teksten:
"[Opslag]
Der er ingen fælles regler med hensyn til opslag. Afsender bør kende
og følge de enkelte gruppers praksis på området. I mange tilfælde er
de særlige opslagsgrupper det rette sted for denne type indlæg."
Når der nu ikke findes en opslagsgruppe - hvad gør man så? Skal man bare
sætte sig ned og sige "Trist - jeg kan ikke bruge nyhedsgrupperne til hvad
jeg vil, så nu rejser jeg til Rusland og danser kosak."?

Det er muligt at jeg har overset noget et sted. Men jeg kan #¤!%!& ikke se
noget der skulle hindre 'ks' i at efterlyse et startnummer her i gruppen.

--
Thomas
4990 Sx

Fra : ks

Dato : 06-10-05 16:46

jeg takker for din undersøgelse, men vælger altså bare at tolke de
kværulantiske rettelser, som det de er, nemlig, at de er folk med et
kedeligt liv der "hugger" på folk

men anyway - jeg søger at benytte mig af et, fra en person allerede indkøbt,
startnummer til søndagens eremitageløb. Jeg forsøger IKKE at købe det, blot
låne det, MED garanti om, at man næste år får et nyt startnummer omkring
1000, hvis man vel at mærke tilmelder sig men MIN registrerede tid

Nogen der har et nummer jeg må låne?

MVh
Kenneth (nu kommer der vel en rettelse om, at jeg ikke har svaret UNDER
indlægget...)

Fra : Michael

Dato : 06-10-05 18:14

Fedt med lidt trafik i denne gruppe. Kværulanteri, som Jørgen Rasmussen
så fint bringer på bane, er jo også en slags sport.

/michael