Regndækkener
Fra : Anet

Dato : 01-10-05 20:57

Nogle her i gruppen der har gode erfaringer med gode og billige
regndækkener, da jeg skal have nogle nye til mine 3 heste.

--
Hilsen
Annette

Fra : Iben Holst

Dato : 02-10-05 08:46

"Anet" <anetengFJERNDETTEHER@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Nogle her i gruppen der har gode erfaringer med gode og billige
> regndækkener, da jeg skal have nogle nye til mine 3 heste.

Vi har gode erfaringer med dækkener fra Hööks. - MEN de dækkener vi har,
bliver heller ikke brugt dagligt, så jeg ved ikke om de vil kunne leve op
til dine betingelser...

Iben

Fra : Nina Svanholm

Dato : 02-10-05 09:27

Anet <anetengFJERNDETTEHER@hotmail.com> skrev:

>Nogle her i gruppen der har gode erfaringer med gode og billige
>regndækkener, da jeg skal have nogle nye til mine 3 heste.

Jeg har gode erfaringer med Buckas, men de er jo ikke billige.
Tilgængæld holder de enormt længe...men det er vel også an på hvor
meget eller lidt man skal bruge dem........

Venlig hilsen Nina Svanholm.