Forventet hastighed på ISDN
Fra : Tobias K. Tobiasen

Dato : 20-09-05 15:00

Hejsa

Hvad kan man forvente af hastighed med et ISDN modem når man kun bruger
en kanal? Kan man forvente 64 kbps eller skal man trække lidt fra?
Hvordan måler man bedst hastigheden? Kan man
f.eks. bruge http://speedtest.homepage.dk/?
Jeg har ISDN hos TDC og bruger Cybercity som ISP.

Hvad gør man hvis den målte hastighed er for lille? Kan jeg selv
fejlsøge eller skal jeg have fat i TDC eller cybercity?

Der er hverken vira, orme eller spyware installeret på computeren.

T2K

Fra : anders majland

Dato : 21-09-05 07:55

> Hvad gør man hvis den målte hastighed er for lille? Kan jeg selv
> fejlsøge eller skal jeg have fat i TDC eller cybercity?

Hvis du er i tvivl om din linie er iorden så bed TDC om at måle på din linie
?
Oplever du også støj på isdn telefoner ?

Fra : Thomas H.

Dato : 22-09-05 14:18

"Tobias K. Tobiasen" <news2@dont.remove.nospam.tobiasen.dk> skrev i en
meddelelse
> [...]
> Hvordan måler man bedst hastigheden? Kan man
> f.eks. bruge http://speedtest.homepage.dk/?
> Jeg har ISDN hos TDC og bruger Cybercity som ISP.

Det kommer an på hvordan du måler den.. Hvis det er ren data, burde du kunne
overføre med 64 Kbit/s, men hvis det er ip trafik vil der komme noget
overhead på.

> Hvad gør man hvis den målte hastighed er for lille? Kan jeg selv
> fejlsøge eller skal jeg have fat i TDC eller cybercity?

Hvad måler du den til?

MVH
Thomas H.