Kan en Samsung E330 låses op uden kabel, e~
Fra : olen

Dato : 20-09-05 06:12

Hej

Kan en ny-indkøbt Samsung E330 låses op uden kabel, eller hva'? (Købt i HN
for 1.kr., bundet til Telia).

Jeg kan se på Tekit at man kan forsøge diverse koder, men her spiller min
manglende Samsung-erfaring ind, hvordan taster jeg koderne ind?

- Hvis jeg starter den uden sim-kort, så kan jeg kun fortage nødopkald.
Hvis jeg taster #*7337# - og derefter "ring op", så siger den meget
naturligt "Kun nødopkald"!

- Hvis jeg smider mit Unotel-kort i beder den om Sim-koden, som jeg giver
den, og derefter efter spørger den efter Netværkslåsen. En 7-8 cifre som kun
registrers hvis jeg vælger et tal. (Jeg har nu 8 forsøg tilbage til
telefonen vil selvdestruere).

Og ja ja, jeg forsøger da at spare de 115 bananer, det er jo 115 gange
telefonens pris

OleN

Fra : Anders

Dato : 20-09-05 07:16

Ja, det kan den godt. Problemet er at Tekit's somregel ikke virker 100%..

Brug Trycktill.com i stedet for. Der står det punkt for punkt hvordan du
skal gøre....

/A

Fra : helloo.dk

Dato : 20-09-05 11:45

> [...]

> telefonen vil selvdestruere).
>
> Og ja ja, jeg forsøger da at spare de 115 bananer, det er jo 115 gange

De fleste samsung telefoner kan ikke længere låses op med koder.. Du er nok
nød til at finde en unlocker som kan gøre det for 100,- kr.

P.S. Du skriver at det er 100 gange mere end telefonen er værd. hvad så med
at sælge telefonen til mig for det?
Hilsen Dan
--
www.helloo.dk ..det rigtige valg
Østboulevarden 1, 8000 Århus C.

Fra : olen

Dato : 20-09-05 12:42

> [...]
> nød til at finde en unlocker som kan gøre det for 100,- kr.
>
> P.S. Du skriver at det er 100 gange mere end telefonen er værd. hvad så

Hmm, det var det jeg frygtede, jeg skulle nok have holdt mig til Nokia...

Nå, skidt nogen skal jo også tjene penge

Dan, har du ikke datakabler til Samsung E330 i butikken i Århus? Nu hvor jeg
kommer forbi for at få låst skidtet op, kan jeg jo ligeså godt købe en
bil-lader og et datakabel.

Og nej, du må ikke købe telefonen for 100 kr. Men det var da morsomt at en
ekspedient i HaraldNyborg skulle bruge 20 minuter på at sælge mig en
telefon, hvorefter man stikker dem en flad én krone og går igen

OleN