Glucosamin
Fra : Martin

Dato : 17-09-05 11:26

Er der nogen, som kan anbefale et par netbutikker hvor man kan købe
glucosamin billigt?

Nogen der har erfaring med http://vital-horse.com/?

Jeg synes nemlig, at min dyrlæges priser efterhånden er lige pebrede nok...

Pft. Martin

Fra : pwh

Dato : 17-09-05 13:09

Martin wrote:
> Er der nogen, som kan anbefale et par netbutikker hvor man kan købe
> glucosamin billigt?

Jeg køber Mobility Boost fra http://www.olivers.dk/Default.htm
til mine 2 hunde, det koster 500kr/l og er ret drøjt i brug.

/Jens

Fra : qfha

Dato : 17-09-05 17:23

Før man måtte købe Glukosamin i DK, fik jeg det via netbutik i
tyskland. Da det frigivet herhjemme, har det kunnet købes til samme
pris, som i udlandet.

Når du søger på glukosamin får du også en række link til
netbutikker, her kan du sammenligne prisen med f.eks. Matas's pris.

Dog har jeg kendskab til personer, som køber det i de tidligere
østlande til ca. 1/3 af prisen.

Så det er måske den vej du skal kigge efter nettilbud.

mvh
qfha

Fra : Lene

Dato : 17-09-05 23:27

"Martin" <nospam@nospam.spam> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nogen der har erfaring med http://vital-horse.com/?
>
> Jeg synes nemlig, at min dyrlæges priser efterhånden er lige pebrede

Jeg har haft købt fra Vital-horse, og fik mine varer hurtigt uden
problemer.

Mvh. Lene

www.travnyt.dk

Fra : Christiansen

Dato : 18-09-05 06:11

Hvad bruger du Glucosamin til, vi har en Labrador der har hofteledsdysplasi,
har har fået guldkur, men vi synes ikke det har hjulpet meget.
Har hørt at Glucosamin kan hjælpe for det, er der nogen der har erfaring med
dette.

Christiansen

Fra : Christiansen

Dato : 18-09-05 06:18

Hvad bruger du Clucosamin til, vi har en Labrador der har hofteledsdysplasi,
han har fået guldkuren, men vi synes ikke det har hjulpet.
Har hørt at Glucosamin skulle være godt for dette, er der nogen der har
erfaring.

Christiansen

Fra : Kim S

Dato : 22-09-05 16:57

"Christiansen" <poulfjernbrit@tdcfjernadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad bruger du Clucosamin til, vi har en Labrador der har
> hofteledsdysplasi, [KLIP]
Det er godt nok en lille hest )
Prøv i hundegruppen, de har nok mere erfaring med det til hunde.

Mvh, Kim

Fra : Sus

Dato : 25-09-05 09:04

Kim S wrote:
> "Christiansen" <poulfjernbrit@tdcfjernadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Det er godt nok en lille hest )
> Prøv i hundegruppen, de har nok mere erfaring med det til hunde.
>
> Mvh, Kim

KIM: -måske du skulle tjekke en extra gang....vedkommende er jo i
hundegrp. det er dig der er på afveje....

Fra : Anet

Dato : 25-09-05 13:51

"Sus" <dyrelund@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse
Kim S wrote:
> [...]
>
> Mvh, Kim

KIM: -måske du skulle tjekke en extra gang....vedkommende er jo i
hundegrp. det er dig der er på afveje....

(klip)

Sjovt...for jeg er i hestegruppen og her står indlægget med hunden!!!!

--
Hilsen
Annette

Fra : Kim S

Dato : 28-09-05 19:15

Kim S wrote:

>KIM: -måske du skulle tjekke en extra gang....vedkommende er jo i
>hundegrp. det er dig der er på afveje....

Så må hun lade være med at krydsposte til flere grupper....

Mvh, Kim