ISDN telen og
Fra : BJ Denmark

Dato : 14-09-05 11:06

I firmaet har vi en ISDN telefoncentral fra LG: LDK-24.
Vores telefoner er også LGs : LKD-30DS

Kan man lave et system, så opkald registreres af / går til PC istedet?
Formålet skulle være
* at bruge samme headset til tlf. og pc
* mulighed for at kende og vise registrerede kundeoplysninger ved indgående
opkald
* benytte f.eks. Outlooks Kontaktpersoner til at foretage opkald...

....og som et lille tillægsspg.: Er der nogen der ved, om samme central kan
bruges til IP-telefoni?

--
BJ Denmark

Jeg har endnu tilgode at se den dag, hvor argumentet "Du er en idiot"
får nogen til at indse, at de ikke har ret.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 15-09-05 19:58

"BJ Denmark" <news@klog.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har endnu tilgode at se den dag, hvor argumentet "Du er en idiot"
> får nogen til at indse, at de ikke har ret.

Hej Bj.

LG LDK24 kan køre netværk med andre i LDK familien ( LDK24 og LDK100 ) samt
med LG IPECS. Dette kræver et VOIU kort samt en softwarelicens. Med din
nuværende version kan du ikke køre med IP apparater.
Jeg har hørt at inden længe skulle det blive muligt at købe softphones til
dit anlæg og du vil i den forbindelse få noget integration mod Outlook.

Hilsen

Jensen

Som kun udtaler sig på egne vegne

Fra : BJ Denmark

Dato : 16-09-05 08:06

Hr. Jensen wrote:
> Jeg har hørt at inden længe skulle det blive muligt at købe
> softphones til dit anlæg og du vil i den forbindelse få noget
> integration mod Outlook.

Det lyder da egentlig forbløffende spændende ! - Er det noget du har et link
eller en kilde til?