Outlook
Fra : Anders Hansen

Dato : 07-06-01 09:40

Hej

Er der nogen der har fået GroupWise-pluginet til outlook til virker 100 % ?

Når jeg bruger det kan den ikke skrive mails med æøå

Nogen der kan hjælpe ?

--
Hilsen
Anders Hansen

Fra : Jan Boegh

Dato : 08-06-01 16:58

"Anders Hansen" <xeon@sol.dk> wrote in message

> Er der nogen der har fået GroupWise-pluginet til outlook til virker 100 %
?

> Når jeg bruger det kan den ikke skrive mails med æøå

Desværre ikke - men jeg kan stille dig et spørgsmål: Virker dit kabinet på
Outlook? Jeg droppede plug-in'et da jeg ikke kunne få denne del til at
fungere.

mvh
Jan

Fra : Anders Hansen

Dato : 19-06-01 08:41

Jeg bruger det ikke da jeg ikke kunne få æøå til at virke .. jeg prøvede
ikke kabinettet.

--
Hilsen
Anders Hansen