opdatering
Fra : jacob

Dato : 08-09-05 18:36

Hej NG.

Hvad kan gøres bedre ved at opdatere min Nokia 6230?

MVH
Jacob

Fra : Michael S.

Dato : 12-09-05 00:32

Hvilken version har du ?
Version checkes ved at trykke *#0000#
Nyeste version opdateres jævnligt på hjemmesiden

Med venlig hilsen / Best regards

Michael Søndergaard
Insight Data Mobil Service
Benediktsgade 4
DK-5000 Odense C
Tlf : 28 19 15 95
WWW.IDMS.dk

Fra : Thom@s

Dato : 21-09-05 15:06

"Michael S." <Mail@InsightData.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilken version har du ?
> Version checkes ved at trykke *#0000#
> Nyeste version opdateres jævnligt på hjemmesiden

Hvilken hjemmeside??
Din eller Nokias??

Mvh Thomas

Fra : Michael S.

Dato : 23-09-05 23:01

Min, prøv den......

Fra : Thom@s

Dato : 24-09-05 19:52

> Min, prøv den......

På din side står der at 6101 har version 3.36.
Er det en fejl....eller er der kommet en opdatering fra 3.35 til 3.36??

Fra : Michael S.

Dato : 01-10-05 19:38

Det ville være en bedre måde (for mig) at få ny info på, hvis du skrev mails
direkte til mig --- men nu så jeg den tilfældigvis.
Ja, der findes både 3.35 og 3.36 men du vil ikke kunne få noget ud af at få
den opdateret da forskellen er et par få fejlrettelser som ikke burde berøre
den danske versions virkemåde.
Iøvrigt tror jeg ikke du vil eje en 6101 som er en entry-level telefon MED
udvendig antenne. Se evt test i bladet MOBIL.