naturmidler under lægemiddelloven !!
Fra : V. Hansen

Dato : 08-09-05 01:00

Hej gruppe.

se lige det her link :

http://www.laegemiddelstyrelsen.dk/1024/visLSArtikelBred.asp?artikelID=6113

hvad kommer det til at betyde for os almindelige mennesker, der helbreder en
alm halsbetændelse med f.eks echinamin ?
Og bruger scanalka til revnede negle.
Forhåbentlig er det ikke endnu et anslag på den personlige frihed,

mvh
Vibeke

Fra : GB

Dato : 13-09-05 13:51

"V. Hansen" <vibsenhansen@get2net.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> Og bruger scanalka til revnede negle.
> Forhåbentlig er det ikke endnu et anslag på den personlige frihed,

Prøv at søge på Google på "Codex Alimentarius". Det er vist fire-fem år
siden jeg først gjorde opmærksom på dette her på Usenet, men der var
svjh ingen interesse.

--
http://www.phyton.dk/urter/
Med venlig hilsen