P3 nyhederne på fredag
Fra : Helle

Dato : 07-09-05 09:57

Hejsa.

Jeg er blevet kontaktet af DR da de gerne vil lave et indslag omkring
slankeplastre. Jeg er blevet bedt om at fortælle hvad min erfaring og tanker
er omkring disse slankeplastre og det bliver bragt i P3 nyhederne og
radioavisen fredag morgen (hvis nogen kunne have lyst til at høre det). Der
vil muligvis blive et længere indslag på P1 nyhederne mellem 7.10 - 8.00.
(også fredag).

Det er nemlig sådan at forbrugerrådet vil klage til forbrugerombudsmanden
over falsk markedsføring af disse plastre.

Så hvis nogen har lyst, kan I jo lytte med fredag morgen eller finde
indslagene på www.dr.dk og høre dem der.

Mvh Helle

Fra : Carsten Riis

Dato : 07-09-05 12:23

Helle skrev den 07-09-2005 10:56:
> [...]
> vil muligvis blive et længere indslag på P1 nyhederne mellem 7.10 - 8.00.

Hvad er da din baggrund for at komme med udtalelser omkring slankeplastre?

Personlig er jeg overbevist om, at slankeplastre er noget juks.
Jeg har godt nok ikke personlige erfaring med dem.

Tilgengæld er det lidt sjovt, at man sammen med markedsføringen af
plasteret anbefaler en ny livsstil/madvane.

http://www.densundelinie.dk/default.asp?Action=Details&Item=1025

Kald mig bare naiv, men jeg tror mere på at det er den nye
livsstil/madvane som er årsag til vægttabet.

--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året

Fra : Helle

Dato : 07-09-05 13:36

> Hvad er da din baggrund for at komme med udtalelser omkring slankeplastre?

Jeg har selv prøvet dem og synes, ligesom du, det er noget værre bras. Det
kommer først i radioen mandag i stedet for fredag.

Helle

Fra : Carsten Riis

Dato : 07-09-05 14:41

Helle skrev den 07-09-2005 14:35:

> Jeg har selv prøvet dem og synes, ligesom du, det er noget værre bras. Det
> kommer først i radioen mandag i stedet for fredag.

ok. både til oplysning om sendetidspunkt og oplysning om dit standpunkt.