Unlock af W800i
Fra : Thomas

Dato : 05-09-05 15:06

Hejsa i gruppen.

Jeg søger en der kan unlocke en SE w800i
omkring Esbjerg.. Har forsøgt mig med de "kendte" i området
men det er ikke lykkedes denvej igennem indtil videre..

Venlig hilsen
Thomas

Fra : helloo.dk

Dato : 05-09-05 15:14

"Thomas" <thomas@acidesign.denmark> skrev i en meddelelse
> Hejsa i gruppen.
>
> Jeg søger en der kan unlocke en SE w800i
> omkring Esbjerg.. Har forsøgt mig med de "kendte" i området
> men det er ikke lykkedes denvej igennem indtil videre..

Med "de kendte" mener du så at du har set på www.dkunlock.dk??
Hilsen Dan

Fra : Thomas

Dato : 05-09-05 15:24

Jeps..

Har netop talt med Funlock.dk og de har endnu ikke mulighed for at låse den
op..

Venlig hilsen
Thomas

Fra : helloo.dk

Dato : 06-09-05 15:50

> Jeps..

Der er ellers mange der kan...Eller skriver de kan..
http://www.dkunlock.dk/vissog.asp?mode=sog&marke=3&model=W800&omrode=nej

Hilsen Dan

Fra : Thomas

Dato : 06-09-05 16:22

Enig.. Men nu er der ikke så dælens mange omkring Esbjerg på den liste
der...

Fra : helloo.dk

Dato : 07-09-05 10:48

"Thomas" <thomas@acidesign.denmark> skrev i en meddelelse
> Enig.. Men nu er der ikke så dælens mange omkring Esbjerg på den liste
> der...

Nej det er jo lidt ærgeligt. Men måske kommer du tæt forbi en af de andre..
Du kommer vel ud engang imellem..
Ellers er du velkommen til at sende den til os. vi retunere samme dag..
Hilsen Dan