Turbo-tæningsprogram. 4 uger til 13 km
Fra : Thomas Demant

Dato : 05-09-05 13:56

En af mine venner spurgte om jeg skulle med til Eremitageløbet i år. Jeg så
kort på ham og begyndte at smågrine. Men indrømmet - det kunne være sjovt at
kunne gennemføre i en bare nogenlunde acceptabel tid.
Det skal siges at jeg cykler en små 100-200 km/måned for tiden, alt efter
vejret og at jeg somme tider løber en tur på en 3-5 kilometer, men der er
langt op til de 13,3 som løbet er på.
Der er lidt over en måned til løbet og spørgsmålet er nu, er det overhovedet
realistisk at komme fra mit niveau til "Eremitageløbs-konditionen" på knap 5
uger? Og er der nogen der kan give et hurtigt bud på et
turbo-træningsprogram?

--
Thomas

Fra : Keldo

Dato : 05-09-05 17:27

http://www.run4fun.dk/default2.asp

Kig under træning og find det program der passer dig.

Fra : Thomas Demant

Dato : 05-09-05 23:38

> http://www.run4fun.dk/default2.asp
>
> Kig under træning og find det program der passer dig.
Tak for svaret - træningen er nu igang
Efter at have sat mig ind i det, måtte jeg jo så godtnok fortælle min
kammerat, at Eremitageløbet var udsolgt. Men vi finder skam nok et andet løb
at deltage i, så endnu en gang tak for svaret.

--
Thomas

Fra : ks

Dato : 06-09-05 16:27

du kan prøve at efterlyse et startnummer i denne gruppe når der er kort tid
til eremitageløbet, der er som regel altid en eller anden der har forceret
træningen med skade til følge, eller andet...

god vind

mvh
Kenneth - der har 51:35 som bedste tid i eremitageløbet

Fra : Thomas Demant

Dato : 09-09-05 20:50

> du kan prøve at efterlyse et startnummer i denne gruppe når der er kort
> tid til eremitageløbet, der er som regel altid en eller anden der har
> forceret træningen med skade til følge, eller andet...
Tak for dit tip. Det er et forsøg værd

--
Thomas