Massør uddannelsen
Fra : Brizz

Dato : 05-09-05 03:50

Jeg satser på det er den rette gruppe. Ellers henvis mig.

Jeg er interesseret i at tage en læge eksamineret massør uddannelse.
Men er der nogen der har nogen erfaringer med nogen steder i stor kbh?

Mvh Brian
---
www.arcticphoto.dk

Fra : Marianne

Dato : 05-09-05 19:20

> Jeg er interesseret i at tage en læge eksamineret massør uddannelse.
> Men er der nogen der har nogen erfaringer med nogen steder i stor kbh?

hej

Jeg går ofte hos Frederiksberg Sportsklinik, og de har en uddannelse
tilknyttet, se http://frbsport.dk/Site_frbsport.nsf

Nu kender jeg kun foretagenet fra 'brugerside', og derfra forekommer det
aboslut seriøst.

mvh
marianne