Søges: Rollespils klubber i trekants områd~
Fra : Comes

Dato : 20-08-05 13:16

Kan du henvise til en rollespils klub i trekants området (vejle fredericia
kolding) vil jeg meget gerne høre fra dig

Fra : Karsten Imer Fogh

Dato : 22-09-05 11:53

Comes <hpk@tdcspace.dk> skrev:
>Kan du henvise til en rollespils
>klub i trekants området (vejle fredericia
>kolding) vil jeg meget gerne høre fra dig

Har selv søgt for min stedsøn. Nærmeste ser ud til at ligge i
Vejle (Bor selv i fredericia). Spiller selv i fredericia, sammen
med en flok, men vi er gamle (læs....30+) Så det er nok ikke noget
for dig.
--
"If you are gonna do something stupid. Do it with style"