Molkosan!
Fra : Ann Nielsen

Dato : 16-08-05 17:57

Hej.

Min mave/tarm har aldrig nogensinde fungeret godt. Jeg har været jublende
lykkelig hvis jeg skulle mere end én gang om ugen - hvis I forstår! Jeg har
så fået et råd om at tage Molkosan - som er valle. Det virker SÅ godt - har
i de 5 dage jeg har taget det - fået gjort "det" hver dag. Skøno!
Mit "problem" er lidt i luxus klassen - nemlig smagen på Molkosan! Jeg ved
ikke om I har prøvet produktet, men det smager IKKE godt - men jeg
overlever. Jeg ville dog gerne høre om der var nogle andre mere behagelige
virksomme "ting" som ville virke lige så godt for mig, som ikke smager SÅ
grimt????

Med venlig hilsen

Ann Nielsen

Fra : GB

Dato : 17-08-05 00:55

"Ann Nielsen" <annn@adslhome.dk> skrev i meddelelsen

> var nogle andre mere behagelige virksomme "ting" som ville virke lige
> så godt for mig, som ikke smager SÅ grimt????

Absolut: Miso-suppe. (Miso er sådan noget japansk sojabønne-bouillon-
pasta). Kan klart anbefales.

http://www.soyfoods.com/soyfoodsdescriptions/miso.html

--
http://www.phyton.dk/urter/
Med venlig hilsen

Fra : GB

Dato : 17-08-05 22:52

GB <nonono@nospam.invalid> skrev i meddelelsen news:43027ce0$0$173
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Absolut: Miso-suppe. (Miso er sådan noget japansk sojabønne-bouillon-
> pasta). Kan klart anbefales.
> http://www.soyfoods.com/soyfoodsdescriptions/miso.html

- og hvis man er mere tysk- end japansk-orienteret, er der selvfølgelig
Sauerkraut (surkål) [http://en.wikipedia.org/wiki/Sauerkraut] og
mælkesyregærede grøntsager generelt.

--
http://www.phyton.dk/urter/