Stesolid købes
Fra : Jairus

Dato : 11-08-05 12:28

Stesolid. Alprox. Nitrazepam. Ronal. eller lignende Købes

god pris gives

Jairus112233@hotmail.com

Fra : ThomasB

Dato : 11-08-05 12:48

"Jairus" <jairus@webnetmail.dk> skrev i en meddelelse
> Stesolid. Alprox. Nitrazepam. Ronal. eller lignende Købes
>
> god pris gives
>
> Jairus112233@hotmail.com

Hvad med at trappe ned istedet? Det er hamrende ulovligt det du har gang i.

Mvh Thomas

Fra : Steen

Dato : 14-08-05 21:22

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad med at trappe ned istedet? Det er hamrende ulovligt det du har gang
> i.

Læs mere derom her:
http://www.benzoinfo.dk/nedtrapning/

/Steen

Fra : Karsten Nielsen

Dato : 28-08-05 11:53

On Thu, 11 Aug 2005 13:48:28 +0200, "ThomasB"
<usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> wrote:

>Hvad med at trappe ned istedet? Det er hamrende ulovligt det du har gang i.
>
>Mvh Thomas

Det er ikke bare ulovligt det er da også for dumt det du gør. Jeg kan
kun anbefale det som Thomas siger. "Nedtrapning" jo før jo bedre.
Der er ikke noget som er sværer end at komme ud af et Benzo misbrug
(har selv prøvet) Så tænk dig om endnu en gang for din egen skyld

Mvh
Karsten Nielsen

Fra : Tyson

Dato : 29-04-06 03:27

Thomas, du må heller ikke køre over 80 Km/t på landevej... Overholder du
promte dette..

Ak ak, den Moral...

Tyson..

Fra : jce

Dato : 04-09-05 23:52

"Jairus" <jairus@webnetmail.dk> skrev i en meddelelse
> Stesolid. Alprox. Nitrazepam. Ronal. eller lignende Købes
>
> god pris gives
>
> Jairus112233@hotmail.com

hehe.. og ja, kokain til mig.....
tror ikke det er det rigtige sted du henvender dig