Friendship 729 Bordtennisbat
Fra : Newsman

Dato : 11-08-05 00:37

Hej Gruppe

For ca 10 år siden spillede jeg en del bordtennis. Jeg havde et friendship
729 bat som jeg var meget glad for. Der er sikkert sket meget på denne front
siden. Hvad er nutidens bud på tilsvarende bat. Det der prioriteres er
"skru" og hastighed !
Hvis der kan henvises til en online butik vil jeg blive glad :)

mvh

Thomas N

Fra : Michael

Dato : 11-08-05 10:42

Newsman wrote:
> [...]
> "skru" og hastighed !
> Hvis der kan henvises til en online butik vil jeg blive glad :)

http://www.bordtennisexperterne.dk/ har det meste.

/michael

Fra : Newsman

Dato : 18-08-05 23:24

Tak for det...har bestilt og modtaget :)

vh thomas N