Hæmorider
Fra : Leonard

Dato : 10-08-05 11:48

Hvilken salve er god til få hæmorider til at forsvinde?

--
signatur indsættes her

Fra : GB

Dato : 10-08-05 16:46

Leonard <usenet@leonard.dk> skrev i meddelelsen

> Hvilken salve er god til få hæmorider til at forsvinde?

Ingen. Hæmmorhoider er et symptom, ikke en sygdom. De skyldes ofte forhøjet
tryk i portåre-systemet, og dette kan være begrundet i nedsat
leverfunktion. Tal evt. med din doktormand.

--
http://www.phyton.dk/urter/
Med venlig hilsen

Fra : Leonard

Dato : 11-08-05 16:13

GB <nonono@nospam.invalid> wrote:

>Tal evt. med din doktormand.

Min læge vil gerne ordinere stikpiller mod dem. Det er jeg dog ikke
meget for, derfor søger jeg andre metoder.

Fra : tina

Dato : 11-08-05 17:55

> Min læge vil gerne ordinere stikpiller mod dem. Det er jeg dog ikke
> meget for, derfor søger jeg andre metoder.

Gå på apoteket og køb noget Hemol creme det er i håndkøb og virker fint

Fra : Manse

Dato : 01-09-05 09:37

Hejsan
Salve, hjælper kun mod kløe..., Du skal have en henvisning til hudlægen, som
sætter en lille elestik på, og så er den væk, til næste gang en ny hæmoride
dukker op.....

Lad være med at læse avis på toilettet.. bliv færdig i en fart

Har du hård hud på hælene, så sørg for at fjerne det.. Og lad være med at
spørge hvorfor, det skulle have indvirkning på hæmorider... bare et godt
råd fra en, og det hjælper hos mig..

Manse

Fra : Lilian Povl Justesen

Dato : 10-09-05 13:17

Fra : Jojoba

Dato : 15-09-05 10:30

Hej.

Jo ( Proctosedyl ) er godt til at fjerne dem.
Mvh Brian