Hjælp til N3310
Fra : Christian

Dato : 08-08-05 22:47

Jeg har lige fået unlocked en 3310 til min søn. I samme forbindelse fik jeg
opdateret softwaren til version 6.33. Nu har jeg det problem at når jeg
sætter et simkort i, lige meget hvilket selskab, så er telefonen på nettet i
10 sekunder og så bliver jeg smidt af! Telefonen var før låst til Orange,
men det simkort vil heller ikke være på i mere end 10 sek. Hvad er der gået
galt?

Mvh. Christian

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 08-08-05 22:59

On Mon, 8 Aug 2005 23:46:34 +0200, "Christian" <no.em@il.for.me>
wrote:

> [...]
>men det simkort vil heller ikke være på i mere end 10 sek. Hvad er der gået

Hvem har udført opdateringen? Det er ganske enkelt enten en der ikke
ved hvad han laver, eller en der både har lavet en fejl, og så ikke
opdaget den, da telefonen blev tjekket (det tyder på, at den slet ikke
er blevet tjekket).

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Alle udgaver af Sony Ericsson Z800i låses op
- og nej, din telefon skal ikke skilles ad...

Fra : Christian

Dato : 09-08-05 08:32

> [...]
> ved hvad han laver, eller en der både har lavet en fejl, og så ikke
> opdaget den, da telefonen blev tjekket (det tyder på, at den slet ikke

Det er Mobilunlock på Finsensvej der har gjort det. Da jeg stod ude i
butikken havde jeg kun et simkort til at checke med. Gutten sagde det var
simkortet! Kan du gi' mig et lille hint om hvad det er han har glemt at
gøre? Det gør det lidt nemmere når jeg skal ud og reklamere

Tak for hjælpen

Christian

Fra : DirectX

Dato : 14-08-05 22:06

Finder den så ikke signal mere ?
Kommer signal igen ved restart hver gang eller kun hver 2 - 3 gang ?

Mvh
C@ss

Fra : Christian

Dato : 15-08-05 21:21

Nope, den finder ikke signal mere. Men efter en genstart er jeg på igen i
5-10 sekunder. Dette gælder alle net. Det er som om telefonen er blevet
blacklistet, men kan ikke se hvorfor. Har haft den fra ny af. Det er først
noget der er sket efter jeg har fået den unlock'ed og opdateret!
Jeg har desværre ikke nået at være nede i butikken endnu, men forhåbentlig
har jeg tid sidst på ugen.

Mvh. Christian