nokia 3220
Fra : Montego

Dato : 07-08-05 22:28

Kan nogen sige mig, hvad jeg gør forkert, ville unlock denne telefon,
hentede koden.
tog simkortet ud, startede telefonen og ventede til den spurgte efter
simkortet, intastede koden #pw+052303477055016+5#, men der sker nada, skulle
den ikke skrive forkert eller vise at den var ok. Satte et andet kort i men
ingen ting var sket, har prøvet 3 gange og med det samme resultat. Takker
for svarene John

Fra : Ukendt

Dato : 24-08-05 11:21

"Montego" <buhlmann@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> men
> ingen ting var sket, har prøvet 3 gange og med det samme resultat. Takker

Hej John,

Prøv at indtaste koderne med simkortet i, det virker nemlig på 6230
modellen.

Mvh.
René Jensen
www.tekit.dk