Ubehag og kvalme ved træning
Fra : Cifly

Dato : 30-07-05 10:32

Hej NG

Jeg har trænet i mange år og masser af gange oplevet det her ubehag der kan
opstå, når man presser sig selv for at opnå en bedre præstation.

Men nu kunne jeg godt tænke mig, at få et større indblik i hvad der i
kroppen forårsager dette ubehag og evt. forslag til en effektiv kur.

Jeg benytter mig somregel, med success, af vand og let frugt (frugt med
masser væske). Men måske findes der noget mere effektivt?

Cifly

Fra : bj

Dato : 30-07-05 12:28

"Cifly" <clauss"nospam"@postkasse.net> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Cifly
>måske du skulle spørge i dk. helbred....iøvrigt et interessant

hmm, jeg har lige selv sendt den videre til dk. helbred

bj

Fra : Bisse

Dato : 09-08-05 17:07

Et bud kunne være at det har noget med tempraturen du løber i og
sukkermættelsen på den væske du indtager. Den skal helst tilpasses
tempraturen.

Har dog ikke stor erfatring med det selv men jeg har da et teoratisk
grundlag.

Bisse

Fra : Cifly

Dato : 13-08-05 17:13

Bisse skrev:

> [...]
> tempraturen.
>
> Har dog ikke stor erfatring med det selv men jeg har da et teoratisk

Et eksperiment og overvejelse værd.
Tak for dit forslag.