Nokia 5210... godt eller...?
Fra : Manse

Dato : 28-07-05 21:52

Hej

Jeg er blevet tilbudt en nokia 5210 til en fair pris.
Mit sp. er om det er en ok telefon, eller er der også 117 forskellige ting
galt med den, som så mange andre nokia'er ?

Mvh
Manse

Fra : Calle.

Dato : 28-07-05 22:51

Manse wrote:
> Hej
>
> Jeg er blevet tilbudt en nokia 5210 til en fair pris.
> Mit sp. er om det er en ok telefon, eller er der også 117 forskellige
> ting galt med den, som så mange andre nokia'er ?

Ganske stabil tlf. men ikke alle de fanzy ting i. Min har været 2 gange i
vaskemaskinen, i et krus øl, og en gang i lommen da vi stod vandski, den
holdt endda til en start ude på dybt vand, hvor man jo slæbes gennem vandet.
Den lever endnu. Så ganske stabil tlf.
Hvordan kan du sige det er en fair pris, hvis du ikke kender tlf.'en?
--
Calle.

Fra : NFL

Dato : 29-07-05 14:38

"Calle." <fake@fake.fake> skrev i en meddelelse

> Hvordan kan du sige det er en fair pris, hvis du ikke kender tlf.'en?

Jeg vil da gætte på, at en fair pris er sammenlignet med nyprisen på
pågældende telefon. Så det kan man vel godt. Nogle har jo prisen som den
største faktor når de vurderer fordele og ulemper.

> --
> Calle.

Nicolai

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 29-07-05 14:59

Nu er jo bare lige at, 5210'eren er udgået for flere år siden....

Den telefon der minder mest om den, må siges at være 5140'eren.

Fra : Calle.

Dato : 29-07-05 17:05

Anders (6400) wrote:
> Nu er jo bare lige at, 5210'eren er udgået for flere år siden....
>
> Den telefon der minder mest om den, må siges at være 5140'eren.

Ja det er erstatningen, som ovenikøbet er kommet i en b version nu.
Men der er en vis forskel på 5210 & 5140.
Har selv begge tlf. i brug, og vil da nok mene har skal ofre det mere, og så
købe en 5140

--
Calle.

Fra : Morten DH

Dato : 30-07-05 11:25

> [...]
> Men der er en vis forskel på 5210 & 5140.
> Har selv begge tlf. i brug, og vil da nok mene har skal ofre det mere, og

Jeg har selv haft begge telefoner (sprang den mellemliggende 5100 over) -
begge kørte fint hos mig... 5210 er uden farveskærm, kamera osv man kan da
sende beskeder og oven i købet ringe fra den

Min 5140 har i øvrigt overlevet et fald fra 2. sal i en trappeopgang - ingen
problemer, slukkede ikke engang...

Fra : Calle.

Dato : 29-07-05 17:02

NFL wrote:
> [...]
> pågældende telefon. Så det kan man vel godt. Nogle har jo prisen som
> den største faktor når de vurderer fordele og ulemper.

nu er det sådan at tlf'en har været udgået i flere år, så nyprisen er der
vist ingen der kender.

--
Calle.

Fra : Manse

Dato : 30-07-05 17:13

> [...]
vandet.
> Den lever endnu. Så ganske stabil tlf.
> Hvordan kan du sige det er en fair pris, hvis du ikke kender tlf.'en?

Hej

Jeg kendte godt telefonen lidt, men det var nu holdbarheden, og de medfødte
fejl som Nokia lider en del af jeg tænkte på. Lidt forkert formuleret af
mig...
Men det var lige de ting du nævnte for mig som var vigtigt. jeg skal også
kun bruge sms, tlfbog og ringe fra den....
Telefonen er selvfølgelig ikke ny, men den har aldrig været brugt (i ved,
firmaer som købrt stort ind)...
Om prisen er fair, tjae det syntes jeg, og det er vel det vigtigste...

Tak for hjælpen alle susammen.....

Mvh.
Manse