for kvinder
Fra : Malene Hansen

Dato : 22-07-05 21:13

Hej alle (kvinder),

fandt et dejligt gratis site uden reklamer, kun for kvinder.... prøv
det prøv det :)
Der er noget om alt og et stort forum m.m.

k. hilsen
Malene

Fra : SNB

Dato : 22-07-05 23:58

Hej Malene

Vil gerne se det sted, så hvad med lige at smide et link dertil?

Hilsen Suzan

Fra : Malene Hansen

Dato : 23-07-05 21:30

Hej,

Ja det gik rigtig godt den dag.... pissede en masse af ved at fortælle
om sitet, de mente at jeg spammede og det tiltrods for at jeg glemte
linket , så har ikke turde at poste det andre steder end i
dk.opslag.internet i "til os kvinder".

k. hilsen
Malene