Golf bolde der blinker
Fra : Harald

Dato : 21-07-05 20:55

Hej

Jeg så for nogle dage siden på en side nogle golf bolde der blinkede rødt i
5 minutter efter de var blevet slået til. Nu kan jeg ikke finde siden igen,
mener det var en dansk side?

/H

Fra : bj

Dato : 22-07-05 12:22

"Harald" <nomail@noname.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg så for nogle dage siden på en side nogle golf bolde der blinkede rødt
> i 5 minutter efter de var blevet slået til. Nu kan jeg ikke finde siden

Det er seriøst ment...Spiller du golfi mørke? Det er da svært også at se et
rødt lys i roughen ved dagslys...er det ikke?

bj

Fra : Harald

Dato : 22-07-05 13:20

"bj" <b_hoejgaard75@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Harald" <nomail@noname.dk> skrev i en meddelelse

> Det er seriøst ment...Spiller du golfi mørke? Det er da svært også at se
> et rødt lys i roughen ved dagslys...er det ikke?

Ja det er til at spille i mørke dvs. tidlig på aftenen eller om natten i
måneskin eller i øjeblikket hvor det er rimeligt lyst hele natten. Fandt
lige for et øjeblik siden den side der havde dem, www.progolfscandinavia.dk
> Bolde > Bolde med lys

/H

Fra : Niels-Jørgen Østerby

Dato : 22-07-05 15:34

Harald wrote:
> Ja det er til at spille i mørke dvs. tidlig på aftenen eller om natten i
> måneskin eller i øjeblikket hvor det er rimeligt lyst hele natten. Fandt
> [...]

Man kan i tusmørke sagtens spille med disse bolde, når man kender banen!
De har en lidt lavere boldflugt og flyver knap så langt, men er ellers
ok. Det ser ret godt ud

--
Øster

Fra : Harald

Dato : 22-07-05 16:33

"Niels-Jørgen Østerby" <oesterby@SLETesenet.dk> skrev i en meddelelse

> Man kan i tusmørke sagtens spille med disse bolde, når man kender banen!
> De har en lidt lavere boldflugt og flyver knap så langt, men er ellers ok.
> Det ser ret godt ud

Kan du anbefale et godt sted at købe dem?

/H

Fra : Niels-Jørgen Østerby

Dato : 22-07-05 22:24

Harald wrote:
> Kan du anbefale et godt sted at købe dem?

Har kun prøvet en gang, hvor det var en klubkammerat, der havde boldene.

--
Øster

Fra : bj

Dato : 22-07-05 21:54

> [...]
> måneskin eller i øjeblikket hvor det er rimeligt lyst hele natten. Fandt
> lige for et øjeblik siden den side der havde dem,

bj

Fra : Lars Jensen

Dato : 22-07-05 18:17

bj wrote:
> "Harald" <nomail@noname.dk> skrev i en meddelelse

> Det er seriøst ment...Spiller du golfi mørke? Det er da svært også at se et
> rødt lys i roughen ved dagslys...er det ikke?

Hvis du ike har prøvet "natgolf" skulle du prøve det (hvis du er
golfspiller), det giver en ekstra dimmension :)

> bj

Lars B

Fra : bj

Dato : 22-07-05 21:56

"Lars Jensen" <fjern_lars@zulfo.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis du ike har prøvet "natgolf" skulle du prøve det (hvis du er
> golfspiller), det giver en ekstra dimmension :)

> Lars B

det lyder også ret fedt. Jeg er ikke sådan golfspiller sådan for alvor, men
har da prøvet det og er det ikke svært nok i forvejen tør jeg ikke tænke på
hvor svært det må være i mørke. Men det lyder nu til at være ret fedt med
lysende golfbolde i alle retninger (hvis nu det var mig der skulle
spille,hehe)

bj

Fra : Lars Jensen

Dato : 23-07-05 18:13

bj wrote:
> [...]

> hvor svært det må være i mørke. Men det lyder nu til at være ret fedt med
> lysende golfbolde i alle retninger (hvis nu det var mig der skulle

Den klub jeg spiller i, afholdt sidste år et Natgolf arrangement, hvor
boldene var med lys, huller og hazarder var markeret med lys, og
spillerne var udstyret med "lys", og ellers bare mørke - det så ret fedt
ud, og spillet blev bestemt ikke lettere - jeg var temmelig nystartet på
daværende tidspunkt.

Det kan godt anbefales :)

> bj

Lars B