Star Wars d6 - slugthrowers
Fra : Ulsokken Arne Swiftw~

Dato : 17-07-05 16:45

Er der nogen, der ved hvor jeg kan finde regler for slugthrowers til Star
Wars 2nd Edition (d6)? Hovedsagdlig tænker jeg på regler for automatvåben -
f.eks. damage i forhold til antal skud og spreadfire.

Fra : Anders Hertz

Dato : 18-07-05 09:44

On Sun, 17 Jul 2005 17:44:49 +0200, "Ulsokken Arne Swiftwind" <a@a.dk>
wrote:

>Er der nogen, der ved hvor jeg kan finde regler for slugthrowers til Star
>Wars 2nd Edition (d6)? Hovedsagdlig tænker jeg på regler for automatvåben -
>f.eks. damage i forhold til antal skud og spreadfire.

Du kan finde regler for det i D6 Adventure.

Der er et lille udpluk fra reglerne i dette preview fra WEG.
http://www.westendgames.com/d6/weg51011samp.pdf

Se side 13 & 14

/Anders

Fra : Uldsokken Arne Swift~

Dato : 21-07-05 15:48

"Anders Hertz" <ahz@aub-dot-auc-dot-dk> wrote in message

> Du kan finde regler for det i D6 Adventure.
>
> Der er et lille udpluk fra reglerne i dette preview fra WEG.
> http://www.westendgames.com/d6/weg51011samp.pdf
>
> Se side 13 & 14

Takker! Man burde måske investere i WEG's d6 stystem engang?

> /Anders

Mvh.
Uldsokken