Hvem kan hjælpe?
Fra : Familien Hansen

Dato : 15-07-05 20:19

Sidder og kommer i tanke om en sportsgren jeg har set i tv for nogen tid
siden. Det minder meget om petanque eller lign. Man kastede en størrer
kugle
efter en mindre kugle. MEn den store kugle (den man kastede) var ikke helt
rund, hvorfor kuglen fik et vældigt skru.

Nogen der kender navnet på denne sportsgren og som kan hjælpe.. jeg er ved
at blive vanvittig

Fra : Carsten Svensgaard

Dato : 23-07-05 14:19

Familien Hansen wrote:

> [...]
> rund, hvorfor kuglen fik et vældigt skru.
>
> Nogen der kender navnet på denne sportsgren og som kan hjælpe.. jeg er ved

Mon ikke der er tale om Lawn Bowling, men man kaster ikke kuglerne, de
trilles hen over gulvet. Det hedder vist græsbowling på dansk? Google
kan nok hjælpe med lidt mere info.

Carsten

Fra : Familien Hansen

Dato : 23-07-05 20:09

> Mon ikke der er tale om Lawn Bowling, men man kaster ikke kuglerne, de
> trilles hen over gulvet. Det hedder vist græsbowling på dansk? Google
> [...]

Jo tak Carsten... det var liiige præcis hvad det var. Super. Det havde jeg
aldrig fundet ud af selv.
En sær sportsgren, som imidlertid er temmelig fascinerende at se på

Fra : Carsten Svensgaard

Dato : 23-07-05 20:48

Familien Hansen wrote:

> Jo tak Carsten... det var liiige præcis hvad det var. Super. Det havde jeg
> aldrig fundet ud af selv.
> En sær sportsgren, som imidlertid er temmelig fascinerende at se på

hehe, det er skræmmende nok en ret stor sport i England, med hobevis af
ældre medborgere i ens gråt tøj... Deres præcision er ret skræmmende...

Carsten