Nokia 6600 unlock
Fra : Jannik Hansen

Dato : 13-07-05 07:06

hej..
Jeg har en nokia 6600 låst til orange (SOM ER BLEVET TIL TELIA). Orange kan
ikke rigtigt finde ud af at låse den op efter konventeringen af telefonen
(altså orange til telia). Jeg har bluetooth forbindelse til telefonen men
har ikke noget program til et låse den op! er der nogle der ved hvor man kan
få/købe sådanne programmer??

--
Jannik Hansen
admin@webname.dk - jannik@webname.dk - jh@webname.dk

Fra : DirectX

Dato : 13-07-05 09:05

Hejsa

Du kan IKKE unlocke en 6600 via BlueTooth, så du vil ikke finde nogle
programmer der kan hjælpe dig
Så du kan enten finder en side der udregner koder til nokia, eller du skal
finde en unlocker

Mvh
C@ss

Fra : Henning Keseler

Dato : 13-07-05 20:18

> [...]
> kan
> ikke rigtigt finde ud af at låse den op efter konventeringen af telefonen

Hvis bindingsperioden er overstået og Orange/Telia ikke kan hjælpe med en
kode, må de da henvise til en unlocker som de betaler.

Henning

Fra : Thomas B

Dato : 17-07-05 18:03

> [...]
> kan
> ikke rigtigt finde ud af at låse den op efter

Jeg låste min 6600 op samme dag som jeg købte den. Det var også orange jeg
havde.

Via et program jeg downloadet. Jeg mener at det ver dette program
http://www.unlockme.co.uk/dct4free.html

Mvh. Thomas

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 18-07-05 06:01

Du kan også gøre det på nettet, der findes efterhånden en del steder, hvor
det er gratis....

Men hvis du har haft din mobil i 6 måneder, så skal Telia udlevere koden
til
dig gratis....

/A

"Thomas B" <tb_aalborg[fjern dette]@mail1.stofanet.dk> skrev i en