Løbebånd købes, op til ca. 4000kr.
Fra : Carsten

Dato : 09-07-05 16:55

Brugt kvalitetsløbebånd købes, max ca. 4000 kr. på sjælland, bor selv i 3460
birkerød.

Skriv med hvad i har

Mvh Carsten

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 09-07-05 19:14

Carsten wrote:
> Brugt kvalitetsløbebånd købes, max ca. 4000 kr. på sjælland, bor selv i 3460
> birkerød.
>
> Skriv med hvad i har

Nej.

Du har vist misforstået noget.
Denne gruppe er ikke til køb, salg, udlejning, bortgivning o.l.

Jeg er lidt nysgerrig efter at vide hvad der får dig til at sende dit
salgsforsøg i gruppen. Kan du fortælle hvorfor.?

Kig på www.usenet.dk og brug en times tid på siderne derunder.

Mvh. Jørgen

Fra : Lars Jensen

Dato : 09-07-05 21:33

Jørgen Rasmussen wrote:

> Nej.
>
> Du har vist misforstået noget.

Et tu?

> Denne gruppe er ikke til køb, salg, udlejning, bortgivning o.l.

Enig...

> Jeg er lidt nysgerrig efter at vide hvad der får dig til at sende dit
> salgsforsøg i gruppen. Kan du fortælle hvorfor.?

Hvor forsøger han at sælge noget? Er der noget jeg har misforstået...

> Kig på www.usenet.dk og brug en times tid på siderne derunder.

Denne gruppe er i forvejen ikke oversvømmet af indlæg, så hvis man
endelig skal hjælpe folk, så gør det på en venlig måde - guide ham hen
hvor han hører hjemme, så får han nok også lyst til at besøge gruppen
hvis han en dag mangler et svar til noget sport :)

> Mvh. Jørgen

Lars B

Fra : Christoffer

Dato : 09-07-05 22:27

> Hvor forsøger han at sælge noget? Er der noget jeg har misforstået...
Løbebånd købes? .. Jeg synes det ligger i titlen på indlægget at han vil
købe, jeg er klar over at der forskel på at købe og sælge, men ingen af
delene hører til i denne gruppe.

--
Christoffer

Fra : Lars Jensen

Dato : 09-07-05 22:37

Christoffer wrote:

> Løbebånd købes? .. Jeg synes det ligger i titlen på indlægget at han vil
> købe, jeg er klar over at der forskel på at købe og sælge, men ingen af
> delene hører til i denne gruppe.

100% enig, og jeg har hellet ikke skrevet andet - men der er forskellige
måder at "hjælpe" folk :)

> --
> Christoffer

Lars B

Fra : bj

Dato : 12-07-05 22:00

"Lars Jensen" <fjern_lars@zulfo.dk> skrev i en meddelelse

> 100% enig, og jeg har hellet ikke skrevet andet - men der er forskellige
> måder at "hjælpe" folk :)

> Lars B

jamen hvad så med at sende ham videre til :

dk.privat.marked.cykel

eller

dk.marked.privat..

mvh.

bj

Fra : Ukendt

Dato : 24-07-05 11:37

> jamen hvad så med at sende ham videre til :
>
> dk.privat.marked.cykel
>
> eller
>
> dk.marked.privat..
>
> mvh.
>
> bj

Hvad skal han dog lave i dk.privat.marked.cykel, når det nu er et løbebånd
der søges?

Men generelt må man jo sige at der mangler en gruppe til køb/salg af
sportsudstyr, det kan kun gøres i dk.marked.privat.

BN