Franz Schnabel
Fra : RKJ

Dato : 06-07-05 19:44

Hej

Jeg har forsøgt at overbevise en ven om at der i 70´erne (?) var en
østrigsk
(schweizisk?) skiløber der hed Franz Schnabel (eller stavet lignende) ..
kan
andre bekræfte at jeg har ret og eventuelt videregive en link til nettet
hvor man kan læse om - og se billede af denne skiløber ?

--
Rene

Fra : Niels-Jørgen Østerby

Dato : 06-07-05 22:15

RKJ wrote:
> [...]
> andre bekræfte at jeg har ret og eventuelt videregive en link til nettet
> hvor man kan læse om - og se billede af denne skiløber ?

Min første tanke var Frans Klammer... Fabelagtig styrtløber fra Østrig.

Leder gerne efter andre

--
Øster

Fra : RKJ

Dato : 07-07-05 20:41

"Niels-Jørgen Østerby" <oesterby@SLETesenet.dk> skrev i en meddelelse

> Min første tanke var Frans Klammer... Fabelagtig styrtløber fra Østrig.

Nej .. ikke ham .. han er vist langt mere kendt end Schnabel

--
Rene