ThreadID?
Fra : Stefan Kristensen

Dato : 05-07-05 10:24

Hej NG.

Jeg er ved at debugge en VB 60 DLL med en MS Winsock. Når den har kørt
fejlfrit nogle hundrede gange får jeg en Out Of Memory fejl nåt jeg forsøger
at lukke socket.
Jeg er blevet anbefalet at skrive den aktualle ThreadID til min debug fil.
Men det eneste jeg lige kan finde er SocketHandle, der altid er -1 selv om
jeg har flere sockets på min form. ThreadID skulle kunne læses med
GetCurrentThreadID, men det kan jeg ikke lige få til at virke.

Nogle gode ideer?

Mvh
Stefan

Fra : Stefan Kristensen

Dato : 05-07-05 13:38

>ThreadID skulle kunne læses med
> GetCurrentThreadID, men det kan jeg ikke lige få til at virke.

Det var et kernel32 kald:
Declare Function GetCurrentThreadId Lib "kernel32" () As Long

Mvh
Stefan