ILT MASKINE
Fra : cille

Dato : 01-07-05 20:14

høre om nogen skulle have en EL. ilt maskine
stående som der ikke bruges så vil jeg gerne høre fra jer
Det er min mand der trænger til ilt og den som han har lånt fra amtet ikke
kan lånes mere
for det har de ikke råd til , og han vil føle sig mere tryg ved at have et
selv stående
lige nu får han 16 timer i døgnet, og skal så trappes ud af det i løbet af 1
mdr
Hilsen Cille

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 02-07-05 08:36

Den 01-07-05 21.14 skrev cille følgende:

> høre om nogen skulle have en EL. ilt maskine
> stående som der ikke bruges så vil jeg gerne høre fra jer

Din forespørgsel er så speciel, at jeg tvivler på, at du vil få held med
den. Men der er i hvert fald større chance, hvis du spørger i
news:dk.helbred og news:dk.videnskab.sundhed.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få hjælp til at bruge de gratis anti-spywareprogrammer Ad-Aware, Spybot