Golf II
Fra : mullerman

Dato : 01-07-05 20:58

Så kom sæsonen igang, og svinget er ved at komme på plads. Jeg har i hvert
fald fået gået et par runder mellem 77-79, og i dag kom superrunden endelig.
Jeg gik +3 på Falster Golfklubs bane, hvilket ikke er DK's letteste. Men
lagde også ud med birdie på 1 hul, og derefter 8 par i streg og derfor front
ni i -1. Derefter var det par, bogey, par, par, bogey, par, bogey, par
bogey. En runde med 29 putts og alligevel 2x tre putts... Så det kunne have
været bedre... Jeg spiller i hcp 3,8 så kunne desværre ikke skrives ned,
selvom det var et slag bedre en handicap.

Derudover spiller jeg danmarksserie, og i øjeblikket fører vi puljen, og jeg
har da haft min del i det ;) Er 1. single, og sidste match, var jeg 1 nede
med 2 huller igen, men vandt dem begge, specielt 18. var godt, lagde 2.
slaget ind til en givet birdie...
Stillingen kan ses her
http://www.infosport.dk/cgi-bin/Display2.dgu/stillng.mml?rv1=P000813&rk=DS&fb=

Hvordan går det for jer?

Martin

Fra : mullerman

Dato : 03-07-05 21:56

"mullerman" <billetter2003@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Så det kunne have været bedre... Jeg spiller i hcp 3,8 så kunne desværre
> ikke skrives ned, selvom det var et slag bedre en handicap.

I dag gik det så næsten lige så godt :) Gik +4 - mon ikke en Hvis Hr. Bjørn
gerne ville have haft den score på sit scorekort søndag eftermiddag?

Fra : Jakob M

Dato : 04-07-05 13:22

> [...]
> Så det kunne have været bedre... Jeg spiller i hcp 3,8 så kunne desværre
> ikke skrives ned, selvom det var et slag bedre en handicap.

Hed Falster GK ikke Storstrømmens GK før i tiden ?

> [...]
> nede med 2 huller igen, men vandt dem begge, specielt 18. var godt, lagde

Jeg har været 2 nede, 3 huller igen og vundet, min modstander fik gummiarm i
bedste Thomas Bjørn stil. Ingen tvivl om at det er skidesjovt at spille
divisionsgolf, hvis man har muligheden. Da Anders Hansen kom på Europatouren
første gang, spillede han stadigvæk for Hillerød. Jeg havde så æren af at
spille 18 hullers slagspil kvalifikation med ham. Han var rundt i 65 (-4) på
Mølleåens GK, med en iskold putter. Det var bundsolid golf fra tee til
green.

> Hvordan går det for jer?

Jeg var på driving rangen i går for første gang i år. Jeg ramte bolden
forbløffende godt, ingen shanks og kun 2-3 toppede slag. Hvordan det så
ville være gået på banen er så en helt anden sag .

Mvh
Jakob

Fra : mullerman

Dato : 30-07-05 18:54

> Hed Falster GK ikke Storstrømmens GK før i tiden ?
Det ved jeg ikke... Ved dog at Storstrømmens GK blev dannet efter
uovernesstemmelser med bestyrrelsen i Falster GK

> Jeg var på driving rangen i går for første gang i år. Jeg ramte bolden
> forbløffende godt, ingen shanks og kun 2-3 toppede slag. Hvordan det så
> ville være gået på banen er så en helt anden sag .

Ikk dårligt.
Jeg har endelig fået spillet 3 turneringsrunder. Gik to runder i +6 = 35
stableford point, og en runde i +3 = 38 stablefordpoint så nu er jeg røget
ned i 3,6 ;)

Martin