Kopiere filer direkte til cd-drev og skriv~
Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 27-06-05 21:15

Hej
kendes kommandoen som bruges, når man bruger commandoen skriv til disk ?
(under win'XP)
Vil lave en backup-rutine.
Som f.eks. kopiere c:\sdsd\*.* d:\sdsd\*.*
hvor d er cd-drev.
vh tjodense

Fra : Gert Krabsen

Dato : 27-06-05 21:29

Mon, 27 Jun 2005 22:14:36 +0200, Thomas Jørgensen <Xtjodense@tdcadsl.dk>
skrev:

> [...]
> (under win'XP)
> Vil lave en backup-rutine.
> Som f.eks. kopiere c:\sdsd\*.* d:\sdsd\*.*

Hvad med FileCopy

/Krabsen

--
Sendt via Opera.
www.krabsen.dk

Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 27-06-05 21:39

FileCopy
Smider den data'ene ned på cd'en eller "blot" som filer der er klar til
brænding ?
tjodense

newsss1ptw060p03yo@news.sunsite.auc.dk...

Fra : Gert Krabsen

Dato : 28-06-05 10:35

Ved ikke - har ikke prøvet

Men i Stifinder kopierer man jo bare filen til CD-drevet, hvorefter
Windows 'tager over'. Jeg tænkte, at det samme kunne ske her.
Men er det ikke bare at prøve - og så melde tilbage med resultatet?

mvh
Krabsen

--
Sendt via Opera.
www.krabsen.dk

Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 28-06-05 16:44

Hej,
Virker desværre ikke. Permission error..

newsss2p8t060p03yo@news.sunsite.auc.dk...

>>> www.responsnord.dk

Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 27-06-05 21:30

Måske findes svaret her:
http://www.experts-exchange.com/Programming/Programming_Languages/Visual_Basic/Q_21292050.html

men kan ikke se løsningen.
En der kan ?

Fra : Jesper

Dato : 28-06-05 00:11

Link http://www.bayden.com/delphi/cdburner.htm
Har ikke prøvet det, da det er tid at komme i seng nu.

Jesper.

What is it?
The TCDBurner component allows your code to burn files to CDR/W discs on
your Windows XP®/2003 system. This component will NOT work on systems other
than Windows XP/2003 systems (although it gives a nice error message back to
your program).

Essentially, it is a simple, friendly wrapper around the XP CD-Writing
wizard.

11/11/2003 NEW: Sample code now available for C# and VB6. Those are
bare-bones samples, but should get you started.

Or, want to burn in C# or Delphi without using the Wizard? See XPBurn.

Download
Delphi 5/6/7 CDBurner.zip (18Kb) [Works with D4; add FileCtrl
to the Uses clause]

C# / .NET CSharpBurn.zip (33Kb)

VB6/ActiveX VB_XPBurn.zip (220Kb)

Need C++? See this site:
http://www.coolshades.btinternet.co.uk/ICDBurn.htm

To install for Delphi, simply copy CDBurner.pas and CDBurner.dcr to a
convenient place (e.g. \Delphi\LIB) and then choose the Component | Install
Component menu option in Delphi.

To install for C# or VB, simply read the instructions in the .ZIP file.

License
The component is freely redistributable in compiled form to any party and it
may be used and packaged along with any software. The component may not be
redistributed in source form, nor may it be distributed under any other
license (e.g. GPL). If you're providing a source distribution of your
application, please offer the user a link to this page.

Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 28-06-05 17:28

Hej,
Har prøvet det, men synes ikke der sker noget...
vh tjodense

Fra : Tomas Christiansen

Dato : 28-06-05 18:53

Thomas Jørgensen skrev: