Chefer og heste
Fra : Liz B.

Dato : 24-06-05 19:49

Meget interessant artikle i JyllandsPosten i går - håber at linket virker

http://www.jp.dk/karriere/artikel:aid=3119508/

Fra : Ole Braad-Sørensen

Dato : 25-06-05 07:10

"Liz B." <lizb@tiscali.dk> wrote:

>Meget interessant artikle i JyllandsPosten i går - håber at linket virker
>
>http://www.jp.dk/karriere/artikel:aid=3119508/

Et rigtigt godt tiltag det der!

Havde en pige her i går der havde et problem med sin hest og hendes
problem var netop som der skrives i artilken:

====== CUT ======
"Så det hjælper ikke at føre sig frem. Tværtimod afslører heste, hvis
man forsøger at være en anden, end man er, eller ikke tror på sig
selv."
====== CUT ======

Jeg håber hun læser med her og går ind og læser artiklen.

Med venlig hilsen
Ole Braad-Sørensen
www.foldrenser.dk

Fra : Liz B.

Dato : 25-06-05 09:20

"Ole Braad-Sørensen" <nospam@soholm.com> skrev i en meddelelse >

> [...]
> "Så det hjælper ikke at føre sig frem. Tværtimod afslører heste, hvis
> man forsøger at være en anden, end man er, eller ikke tror på sig

Det var også lige den citat jeg hæftet mig med - så sandt, så sandt.

Liz