Carlsen og tennis
Fra : Jim

Dato : 21-06-05 22:14

Carlsen og tennis?
Hvorfor bliver Carlsen ved med at spille, når han ikke vinder noget.
Ja ok, det skulle da lige være en lokal kamp mod en juniorspiller fra
hjembyen.
Jeg har aldrig hørt endsige læst om en kamp mod nogen, man har hørt om,
Carlsen har vundet.
Og når man ikke vinder noget, så tjener man vel heller ikke penge på at
spille.
Er Carlsen avisbud i sin fritid, eller er hvad tjener han sine penge på?

J.

Fra : Niels-Jørgen Østerby

Dato : 22-06-05 07:26

Jim wrote:
> [...]
> spille.
> Er Carlsen avisbud i sin fritid, eller er hvad tjener han sine penge på?

Jeg er heller ikke Carlsen-fan!
Men faktisk vandt fyren en ATP-turnering i februar måned i Memphis!!!
Mon ikke det gav til huslejen?

Og i mandags kunne man læse følgende:

Carlsen ind i top 50
20. juni 2005 09:27

Med sidste uges gode resultater kravler Kenneth Carlsen akkurat ind i
top 50 på verdensranglisten.

Entry-listen
1. Roger Federer, Schweiz 6.980
2. Lleyton Hewitt, Australien 3.640
3. Rafael Nadal, Spanien 3.600
4. Andy Roddick, USA 3.590
5. Marat Safin, Rusland 3.195
6. Andre Agassi, USA 2.275
7. Nikolay Davydenko, Rusland 2.085
8. Guillermo Canas, Argentina 2.075
9. Tim Henman, England 1.830
10. Joachim Johansson, Sverige 1.620
--
50. Kenneth Carlsen Danmark 730
197. Kristian Pless Danmark 214

--
Øster

Fra :

Dato : 22-06-05 11:53

Iflg. www.atptour.com gav sejren i memphis $128000

og selvom han røg ud i 1. runde af French Open gav det alligevel $16434

Samlet har han indtil Wimbledon vundet $257756 i år - og så han vel lidt
sponsorindtægter, så han har da ihvertfald tjent til
nogen flybilletter og hotelophold.

Hans samlede statistik er som følger:
2005:
Singles Record: 11 - 14 (vundet-tabt)
Singles Titles: 1
Doubles Record: 3 - 4
Doubles Titles: 0
Prize Money: $251,756

Hele karrieren:
Singles Record: 246 - 258
Singles Titles: 3
Double Titles: 0
Prize Money: $2,638,575

2005 HIGHLIGHTS
Singles Winner: Memphis Quarterfinalist: Nottingham, Delray Beach Doubles
Semifinalist: Estoril(w/Karlovic)

Fra : Jim

Dato : 22-06-05 13:13

"LØ" <he@hestlund.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lidt
> sponsorindtægter, så han har da ihvertfald tjent til

2,6 mio. $ for hvad?
Hvis han har tjent den størrelse af penge, skulle han bruge lidt flere
penge på sin frisør eller skifte ham ud.
Og skal han investere i en bedre barbermaskine eller et bedre
viskelæder.

J.

Fra : Niels-Jørgen Østerby

Dato : 22-06-05 18:26

Jim wrote:
> [...]
> penge på sin frisør eller skifte ham ud.
> Og skal han investere i en bedre barbermaskine eller et bedre

Bare lidt nysgerrig... Er du aldrig glad eller positiv?
De sidste 3-4 indlæg har en ret negativ indgangsvinkel!

Overrask os - kom med noget godt næste gang

--
Øster

Fra : Michael

Dato : 22-06-05 18:38

Niels-Jørgen Østerby wrote:

> Bare lidt nysgerrig... Er du aldrig glad eller positiv?
> De sidste 3-4 indlæg har en ret negativ indgangsvinkel!
>
> Overrask os - kom med noget godt næste gang

Og gerne noget om sport til en forandring...

/michael

Fra : Jim

Dato : 22-06-05 19:07

> Bare lidt nysgerrig... Er du aldrig glad eller positiv?
> De sidste 3-4 indlæg har en ret negativ indgangsvinkel!
>
> Overrask os - kom med noget godt næste gang

Jamen jeg er meget glad for Toms Le Mans-sejr. :0)
Mon en bestems chkoladeproducent skal sponsorere ham næste gang.
Han er en sportsmand, vi kan være stolt af.
Ikke så meget som en finger at sætte på den mand.

Så jo, jeg er også positiv og glad for sport, når de udøvende er
hæderlige mennesker.
Håndboldpigerne... Hubba hubba....
Glad på Lotte Kjærskous vegne... Tillykke med de lykkelige
omstændigheder..
Ked af, at det ikke blev mig.. :(
Men så´n er livet nu engang..

J.

Fra : Niels-Jørgen Østerby

Dato : 22-06-05 19:34

Jim wrote:
> [...]
> hæderlige mennesker.
> Håndboldpigerne... Hubba hubba....
> Glad på Lotte Kjærskous vegne... Tillykke med de lykkelige

Du ka' jo godt

--
Øster

Fra : Jim

Dato : 22-06-05 19:37

> Du ka' jo godt

:0) Jeg har da heller aldrig påstået andet.

J.