invalidebil
Fra : Tournesol

Dato : 17-06-05 11:46

Hejsa

jeg sidder her lette chokeret.......jeg er blevet bevilget en invalidebil
uden vrøvl og i første forsøg
Så der er noget i systemet der virker
Det tog kun et år

jeg er bare så glad

syntes lige i skulle vide det i har jo måtte stå model til min million
spørgsmål hen af vejen

Knus Henriette.

Fra : Lotte M

Dato : 17-06-05 14:37

On Fri, 17 Jun 2005 12:45:33 +0200, Tournesol wrote:

> jeg sidder her lette chokeret.......jeg er blevet bevilget en invalidebil
> uden vrøvl og i første forsøg

Tillykke!

> Så der er noget i systemet der virker
> Det tog kun et år

Min første bil søgte jeg den 17. april og jeg hentede bilen hos Sahva den
6. oktober - samme år

> jeg er bare så glad

Det er da også helt ualmindelig dejligt! Skal der meget særlig indretning
til?

> syntes lige i skulle vide det i har jo måtte stå model til min million
> spørgsmål hen af vejen

Det er jo ligesom det gruppen er til, så spørg bare løs Vi er godt nok
ikke så flittige til at skrive herinde, som vi var engang, men hen ad vejen
så bliver det meste da besvaret.
--
Mange hilsner

Lotte M - http://www.lotte-m.dk/
Klubben for Brugere og Hjælpere i Nordjylland - http://www.kbh-nord.dk/

Fra : Tournesol

Dato : 17-06-05 17:55

Hejsa Lotte

> Tillykke!

Tak

> Min første bil søgte jeg den 17. april og jeg hentede bilen hos Sahva den
> 6. oktober - samme år

Er du vild det var hurtigt !!!!
Jeg har hørt dete r vildt forskeliget fra kommune til kommune og amt til amt

> Det er da også helt ualmindelig dejligt! Skal der meget særlig indretning
> til?

Jeg skal have automatgear noget extra servo og en strop i døren så det er
vist ikke det vilde .

Jeg håber sådan på at jeg kunne nå at få den før vores ferie meeen det tror
jeg ikke på for vi skal atsted om 14 dage

> Det er jo ligesom det gruppen er til, så spørg bare løs Vi er godt nok
> ikke så flittige til at skrive herinde, som vi var engang, men hen ad
> vejen
> så bliver det meste da besvaret.

Nej her er lidt stille for tiden !
Det er dejligt der er et sted hvor man kan spørge for man sidder sommetider
med så mange spørgsmål og vi sidder jo med en masse erfaringer alle sammen
som vi kan dele det er bare kanont

Knus Henriette.

Fra : Dirty_Kent

Dato : 18-06-05 09:57

STORT TILLYKKE herfra Bornholm...
DET glæder mig at den er på vej (-:

Med min Focus tog ca 6 måneder fra jeg søgte til den stod hos mig, sidste
gang, så spændende om hvor længe der går denne gang (-: Men I vil blive
informeret hihi (-; Den nye bil burde jeg have inden jul...

HELD & LYKKE med bilen Henriette...!

--
SOLSKINS Hilsen fra Kent(-:
www.dirty-boots.dk