UPS!!!!!!!!!
Fra : Mr. Stiff.

Dato : 15-06-05 12:10

Jeg glemte at give min oprettede email:

fedtlosserne@yahoo.dk

Skriv skriv skriv))))

Fra : Lisbeth

Dato : 15-06-05 19:43

"Mr. Stiff." <easydr1ver@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:42b00b3a$0$757$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Jeg glemte at give min oprettede email:
> fedtlosserne@yahoo.dk

Er det ikke smartere at oprette en mailingliste som folk kan til- og
framelde sig som de vil? Eller vil du bare have, at folk skal skrive til DIG
og ikke til hinanden?

At poste en mailadresse her - som du har gjort det - er den sikre vej til at
modtage spam-mail. Så du skal nok få masser af mail.... med tiden *S*

Mvh. Lisbeth

Fra : Mr. Stiff.

Dato : 20-06-05 13:45

Jeg havde nu forestillet mig at det blev til en mail, hvor vi kom på
hinandens adresseliste, altså, at alle skrev til alle.....

Tak for din kommentar........