lidt hjælp
Fra : Rico Rødby

Dato : 15-06-05 10:58

er der nogen der kan guide mig til rette søge / spørgested .. ?

jeg har luret rundt i diverse grupper, men kan ikke finde ud af, hvor jeg
præcist skal spørge , så håbede nogen herinde kan hjælpe..

- mit spørgsmål er,

Hvordan fjerne man copyright info fra en amr fil, eks en downloaded
ringetone.. ville jo gerne dele lidt med kæresten, men syntes ikke de er 2 x
25,- værd sådanne toner, gælder også mms billeder osv... kan man (dumt
spørgsmål) selvfølgelig kan man, men vil nogle fortælle hvordan og/eller
hvor jeg skal søge ..

Mch
/ Rico