mere info når webserver smider "premature ~
Fra : Kim Schulz

Dato : 14-06-05 20:15

hejsa
jeg sidder lige og prøver at finde fejlen der er årsag til at jeg får
en Premature end of script headers: /usr/lib/cgi-bin/test.pl
fra apache.
Er der nogen der ved om der findes en speciel parameter eller pakke man
kan bruge så der kommer mere debug info ud?

--
Kim Schulz | Linux - Your Choice! Your Opinion! Your life!
Geek by nature |

Fra : Henrik Olesen

Dato : 14-06-05 20:35

Kim Schulz wrote:
> [...]
> Er der nogen der ved om der findes en speciel parameter eller pakke man
> kan bruge så der kommer mere debug info ud?

Jeg plejer normal at smide følgende i mit scipt for hurtigt at kunne
finde fejl:
use CGI;
use CGI::Carp qw(fatalsToBrowser carpout);

--
Henrik Olesen
Blue Systems

Fra : Kim Schulz

Dato : 14-06-05 20:46

On Tue, 14 Jun 2005 21:35:14 +0200
Henrik Olesen <henrik@blue-systems.dk> wrote:

> Jeg plejer normal at smide følgende i mit scipt for hurtigt at kunne
> finde fejl:
> use CGI;
> use CGI::Carp qw(fatalsToBrowser carpout);

viser sig at det ikke er en fejl i script men en rettigheds fejl eller
lignende.

--
Kim Schulz | Fundanemt Content Management system:
Geek by nature | http://www.fundanemt.com