Hvis Christian Bale kan...
Fra : Dan

Dato : 10-06-05 21:00

Der går rygter om, at til filmen The Machinist tabte Christian Bale til
lejligheden 30 kg - fra 90 til 60 - ved at overleve på en dåse tun og et
æble om dagen.

Nuvel, er der nogen kloge mennesker her, der kan genopfriske for mig hvad
faren er ved sådan en diæt eller skulle jeg snarere sige overlevelses-kur -
vel at mærke hvis man samtidig indtager vitamintilskud og bevæger sig
rigeligt til at holde forbrændingen ved lige.

Jeg agter (desværre ) ikke at gå mr. Bale i bedene, jeg tør nemlig ikke
men det er da beundringsværdigt at manden gjorde det på den gode gammeldags,
hardcore måde!

Fra : Lisbeth

Dato : 11-06-05 10:17

"Dan" <no@email.for.me.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> overlevelses-kur - vel at mærke hvis man samtidig indtager vitamintilskud
> og bevæger sig rigeligt til at holde forbrændingen ved lige.

Mangel på næringsstoffer. Det er en stor og udbredt misforståelse, at
multivitamin-tilskud dækker vores behov. Det er IKKE tilfældet. Der er
masser af næringsstoffer, din krop har brug for, som du ikke får ind med
kosttilskud. Selv de bedste multivitamintilskud indeholder kun et udvalg af
de mange forskellige stoffer, du får, hvis du spiser sundt og alsidigt.

Alvorlig eller langvarig fejlernæring kan give livsvarige, uoprettelige
skader.

Når kalorieunderskuddet er voldsomt, tærer kroppen ikke kun på fedtdepoter,
men også at muskelvæv m.m. Og det er IKKE meningen med en slankekur.

> men det er da beundringsværdigt at manden gjorde det på den gode
> gammeldags, hardcore måde!

Handlinger, der kan skade dit helbred, ville jeg ikke kalde
beundringsværdige.

Mvh. Lisbeth