Problem med oplåsning af Samsung X480
Fra : A

Dato : 09-06-05 10:14

Hej i gruppen...

Sidder med 1 Samsung X480 - som er låst til Tele 2.
Har så fundet www.trycktill.com til at låse den op.
- Den låste fint op, så jeg kunne bruge min Telmore kort.

Nu idag vil den ikke køre med kortet, men derimod gerne med Tele 2.

Hvad går der lige galt her ?

Har også prøvet Tekit.dk men koden fungerede ikke.

Håber på hurtígt hjælp, da de skal bruges som gaver.

/ A
/ A

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Joebbe

Dato : 12-06-05 18:03

"A" <2662070m001@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvad går der lige galt her ?
>
> Har også prøvet Tekit.dk men koden fungerede ikke.
>
> Håber på hurtígt hjælp, da de skal bruges som gaver.

Hvordan fandt du x480'eren på trycktill??
Jeg har ledt og ledt, men den var der ikke. Har du evt, brugt en af de
andre model numre ?

mvh. Joebbe

Fra : A

Dato : 12-06-05 20:04

Brugte den der passer til X450 - da Samsung kører med en universal kode på
de fleste af deres mobiler...

/ A