Stakkels Slagelse
Fra : Wagner

Dato : 01-06-05 21:07

Efter at have overværet den tredje finalekamp i håndbold mellem Slagelse og
Ålborg i aftes må jeg sige:
Stakkels Slagelse med sådan en hal-speaker.
Hvem instruerer dette menneske? i uhyrligheder, som tydeligt og klart nåede
ud til alle danske tv-seere?
Jeg har i mine mange dage aldrig hørt lignende fordummende og imbecile
kommentarer, blandet med infantile opfordringer til publikum om at gøre det
ene leller det andet.
Undskyld mig, kender I det fjols?
Slagelse; det er pinligt at høre ham. Smid ham ud; I er mere end gode uden
denne omklamring.
vh
Wagner

Fra : Mikael Schøler

Dato : 01-06-05 21:43

Wagner wrote:
> [...]
> Undskyld mig, kender I det fjols?
> Slagelse; det er pinligt at høre ham. Smid ham ud; I er mere end gode uden

Jeg sad faktisk også og undrede mig. Han virkede en tand for desperat og
overgearet...

Fra : Kirsten

Dato : 02-06-05 17:31

hej

Ja han var grusom, og så er det endda pænt sagt

mvh
Kirsten

Fra : Helle Hansen

Dato : 02-06-05 18:08

"Wagner" <@> skrev i en meddelelse
> [...]
> Undskyld mig, kender I det fjols?
> Slagelse; det er pinligt at høre ham. Smid ham ud; I er mere end gode uden
Jeg så kampen uden noget videre lyd, da jeg arbejdede samtidig med, så jeg
hørte ham ikke. Men så vidt jeg husker så er Slagelses speaker en der hedder
Henrik. Han har en fortid (måske er han der stadig) hos SLR (Slagelses lokal
radio), så det er vel i radioen han har lært at være et kvaj, det mener jeg
også han var dengang.

Venligst,
Helle (opvokset i Slagelse)

Fra : Hans Pedersen

Dato : 02-06-05 20:03

Ja, han prøvede ihærdigt at få en stemning i hallen, hvilket jeg egentlig
synes var tiltrængt. Jeg undrede mig meget over den manglende stemning. Ja,
hallen er fyldt, det er den 3. DM-finale. Hvorfor var der så forbavsende
stille? Jeg var næsten chokeret over så stille publikum kunne være. Prøv at
forestille dig Brøndby stadion 5 min. før slutfløjtet når de er ved at blive
mestre. Så er der s.. godt nok ik så stille.

Dansk håndbold er inde i en rigtig god stime. God mediedækning osv. Men vi
savner en ting. Bedre publikum. Indenfor fodbold er der tifo, slagsange osv.
Håndbold er der ik ret meget. Synes faktisk det sagtens kunne forbedres, og
skabe endnu bedre rammer til kampene.

--
MVH

Hans Pedersen
Fan-artikler.dk
www.fan-artikler.dk
info@fan-artikler.dk

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-05 11:00

> [...]
osv.
> Håndbold er der ik ret meget. Synes faktisk det sagtens kunne forbedres,

Jeg har nu selv været med i Brøndbyhallen til den 1. finale mod AalborgDH,
og det var da en tæmlig tam oplevelse, for hvor var Slagelses publikum
henne.
Så stor en hal som kun var halvt fyldt. Så skulle i have været i Aalborg til
den 2. finalekamp, med 46oo Aalborg tilhængere, der mærker i den stemning
der er ved at gå til håndbold, en skam der ikke var plads til flere.

Leif
Thesharks