Kan SE K750I låses op.
Fra : Søren Blom

Dato : 31-05-05 19:04

ja, overskriften siger det hele, men kan og i givet fald i Århus, Horsens
eller Vejle kan låse en SE K750I op og hvad koster det?

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : DirectX

Dato : 01-06-05 13:23

Nej lige PT kan SE K750 ikke oplåses

Mvh
C@ss

Fra : Søren Blom

Dato : 01-06-05 23:54

"DirectX" <stendrup@REMOVEvip.cybercity.dk> skrev
> Nej lige PT kan SE K750 ikke oplåses

Fint nok, så køber jeg den bare uden nummer, når eg finder en forhandler som
har den på lager.

Fra : DirectX

Dato : 02-06-05 16:51

Bare lige for en god ordens skyld, så er udstyret lavet, så nu bliver det
muligt at unlock en K750
spørgsmålet er bare hvem kommer først

Mvh
C@ss

Fra : Søren Blom

Dato : 05-06-05 13:00

"DirectX" <stendrup@REMOVEvip.cybercity.dk> skrev
> Bare lige for en god ordens skyld, så er udstyret lavet, så nu bliver det
> muligt at unlock en K750
> spørgsmålet er bare hvem kommer først

Ja, det er jo lige det, men jeg tror nok at jeg vælger at købe den uden
nummer, så jeg ikke skal tænke på at få den låst op, betale for et nummere
som jeg ikke vil bruge i et halvt år, huske at opsige det osv.

Fra : Insight Data

Dato : 14-06-05 10:48

Update :

Udstyret er færdigt nu og burde lande her i løbet af en uge

--

Med venlig hilsen / Best regards

Michael Søndergaard, A.M.M.
Insight Elektronik & Data