Vægt????
Fra : Zirfelt

Dato : 31-05-05 17:57

Hej igen.
Jeg har en shetlænder på ca. 4 år som jeg godt kunne tænke mig at køre til.
Men så kommer spørgsmålene: Er 4 år for tidligt for ham? Hvis ikke, hvor
meget må han trække?
Og hvordan med tilridning. Det havde jeg tænkt mig at gå og pudsle med sådan
rigtigt her til vinter. Eller skal han være ældre?

--
En glad hilsen fra

Irene

Fra : Camilla Reib

Dato : 12-06-05 07:46

En shetlænder er færdig med at vokse i ca. 5-6 års alderen, men du kan
sagtens køre den til... Jeg ved ikke hvor meget den må trække, men mener
ikke der sker noget ved den trækker en voksen og et barn eller 2 børn osv...
Jeg ville også pusle med tilridning til vinter hvis jeg var dig, men jeg
ville vente til sent på vinteren, og så lade den få "sommerferie" i foråret,
så kan du se om den gror lidt mere, som de fleste ofte gør når de bliver
taget i gang...

Håber det hjalp lidt.

Venlig hilsen Camilla