Hvor er den?
Fra : Ruth Nielsen

Dato : 31-05-05 14:10

Undskyld, at dette er lidt OT, men mange bliver ofte henvist til new
age-gruppen, men hvad er det nøjagtig den hedder. Jeg synes ikke jeg kan
se den, når jeg leder i news groups?

Håber på jeres velvilje.

Venlig hilsen

--
Ruth

"Intet virkeligt lader sig dybest set adskille fra det, som vi fortæller
os selv er virkeligt."

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 31-05-05 14:18

Den 31-05-05 15.10 skrev Ruth Nielsen følgende:

> Undskyld, at dette er lidt OT, men mange bliver ofte henvist til new
> age-gruppen, men hvad er det nøjagtig den hedder. Jeg synes ikke jeg kan
> se den, når jeg leder i news groups?

Du kan finde en oversigt over alle danske grupper på
http://usenet.dk/grupper.pl - og er du i tvivl om den rette gruppe, bør
du spørge i news:dk.velkommen

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Oversigt over alle de praktiske tastaturgenveje i Windows.

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 01-06-05 07:21

"Kim Ludvigsen" skrev i en meddelelse

> Du kan finde en oversigt over alle danske grupper på
> http://usenet.dk/grupper.pl - og er du i tvivl om den rette gruppe,
bør
> du spørge i news:dk.velkommen

Jeg siger mange tak. Nu da jeg ser det, kan jeg godt huske, at der
skulle stå dk. livssyn foran newage. Har man ikke det med, finder man
den ikke.

Så tak for hjælpen.

Ruth