Rigtige venner..
Fra : Jim

Dato : 29-05-05 11:16

kan godt købes for penge..
http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=295195

Jeg har nu heller aldrig brudt mig om Gravesen.

Så er man da mere end ....ja, jeg ved ikke hvilket skummelt ord, som
passer bedst på denne græsakrobat.

J.

Fra : Michael

Dato : 29-05-05 13:56

Jim wrote:
> [...]
>
> Jeg har nu heller aldrig brudt mig om Gravesen.
>
> Så er man da mere end ....ja, jeg ved ikke hvilket skummelt ord, som

Nu er det jo ikke alt, hvad der står i Ekstra Bladet, der er den fulde
sandhed. Lidt kritisk sans kan aldrig skade.

/michael

Fra : Jim

Dato : 29-05-05 14:34

"Michael" <michael-25@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Nu er det jo ikke alt, hvad der står i Ekstra Bladet, der er den fulde
> sandhed. Lidt kritisk sans kan aldrig skade.

Hvis den såkaldte "ven" tager til Spanien og ligefrem bliver betalt for
at tage derned og bliver betalt 1 mio. om året for det, så virker det
sært.
Ham gravesen må ikke have mange venner, siden han er nød til at betale
sig til at have personer omkring sig.
Om EB taler sandt eller ej, så er der vel noget om det.
Men jeg synes nu, at sagen er værd at forfølge, selvom det er EB, som er
budbringeren.
EB har lavet meget lort gennem tiden, så meget vil jeg gerne medgive,
men indtil sagen er 100% belyst, så er sagen hverken af- eller
bekræftet.

J.

Fra : Lars Jensen

Dato : 29-05-05 18:41

Jim wrote:
> "Michael" <michael-25@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Men jeg synes nu, at sagen er værd at forfølge, selvom det er EB, som er
> budbringeren.

Hvorfor? Må Gravesen ikke selv bestemme hvad han vil bruge sin penge på?!

> J.

Lars B

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 29-05-05 20:02

Lars Jensen wrote:

> Hvorfor? Må Gravesen ikke selv bestemme hvad han vil bruge sin penge på?!

Helt enig.

I mine øjne er det mest unormale i den historie beløbets størrelse og
aftalens indhold. For almindelige mennesker med almindelige indkomster
kan det da nemt blive forholdsvis lige så dyrt at beværte vennerne ved
festlige sammenkomster eller give øl og drinks til venner under en glad
aften i byen. Hvis man ikke gør det, forsvinder vennerne nok hurtigt.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Jim

Dato : 29-05-05 22:36

"Lars Jensen" <fjern_lars@zulfo.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor? Må Gravesen ikke selv bestemme hvad han vil bruge sin penge
> på?!

Det har jeg da aldrig skrevet noget om, at han ikke måtte.
Er du vant til at købe dine venner?

J.

Fra : Lars Jensen

Dato : 29-05-05 22:50

Jim wrote:
> "Lars Jensen" <fjern_lars@zulfo.dk> skrev i en meddelelse

> Det har jeg da aldrig skrevet noget om, at han ikke måtte.

Hvorfor er sagen så værd at forfølge?!

> Er du vant til at købe dine venner?

Og det ved du at Gravesen har? Eller formoder du det?

> J.

Lars B

Fra : Ukendt

Dato : 30-05-05 14:44

> Hvorfor er sagen så værd at forfølge?!

> Og det ved du at Gravesen har? Eller formoder du det?

> Lars B

lad da manden klatte sine penge væk på det.. måske vi andre en dag får så
mange penge at vi får lyst til at give en god ven muligheden for noget nyt

Fra : Claus Hansen

Dato : 30-05-05 15:50

in article 4299c4cf$0$189$edfadb0f@dread12.news.tele.dk, Jim at
Nospam4Admin@moneyman.dk wrote on 29/05/05 15:33:

> [...]
> EB har lavet meget lort gennem tiden, så meget vil jeg gerne medgive,
> men indtil sagen er 100% belyst, så er sagen hverken af- eller

Uanset hvor mange penge Graversen tilbyder hans kammerat for at flytte til
Spanien, rager det sgu da ikke andre. Og ligefrem at kalde det for en
sag.....? For megen fritid.
Kunne man måske formode, at Graversen havde nogle private ting, han gerne
ville have een til at ordne for ham, og derved kom i tanke om, at det kunne
hans bedste kammerat måske klare? Og når man tjener den sum Graversen gør,
er det vel helt OK at belønne kammeraten, der trods alt skal have sin
familie med til Spanien, og formentlig ikke kan få konen i arbejde.

Claus Vinnich
Bramming

Fra : Jim

Dato : 30-05-05 16:28

"Claus Hansen" <vinnich1@orangenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er det vel helt OK at belønne kammeraten, der trods alt skal have sin
> familie med til Spanien, og formentlig ikke kan få konen i arbejde.

Jo jo.. bevares..
Jeg synes bare det er ligeså interessant en sportsnyhed som at høre om
Beckams ludere, som han ligger og hygger sig med ved siden af
krydderi-tøsen.
Det rager mig en papand, hvad graversen tjener og betaler, men at
historien lyder, som den gør, er interessant.
Hvorfor betaler Graversen sin kammerat for at tage til Spanien?
Enhver anden kammerat havde ikke taget sig betalt for at hjælpe.
Måske har Graversen svært ved at lære spansk og har brug for en livline,
han kan ringe til, når det kniber med sproget.
Ja, det er sørme svært at være overbetalt græsakrobat.
Jeg kunne aldrig drømme om at bruge så meget som 5 øre på en billet til
en fodboldkamp.
Jeg kunne heller aldrig drømme om at se bare 20 sek. af en fodboldkamp
på TV.

Definition på en rig mand: En fattig mand med mange penge.
Og nej, jeg er ikke misundelig på disse højtbetalte græsakrobater.
Jeg tjener mine millioner med det jeg har mellem ørerne.
Det er meget sjovere, og det risikerer man ikke at få det røde kort af.

;0)

Fra : Lars Jensen

Dato : 30-05-05 16:37

Jim wrote:
> [...]

> Jeg synes bare det er ligeså interessant en sportsnyhed som at høre om
> Beckams ludere, som han ligger og hygger sig med ved siden af

"Sportsnyhed"?! Hvori består sportsnyheden i den historie?!

> ;0)

Lars B

Fra : Jim

Dato : 30-05-05 18:59

> "Sportsnyhed"?! Hvori består sportsnyheden i den historie?!

I følge Ekstrabladet er sagen om Graversen en sportsnyhed.
Og i følge både TV2 og DR-sporten, så var Beckams narrestreger også
sportsnyheder.
Alt hvad der relaterer til en sportsudøver kan henføres til sportsstof i
følge medierne.

J.

Fra : Jens Bruun

Dato : 13-06-05 21:09

"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse

> Det rager mig en papand, hvad graversen tjener og betaler, men at
> historien lyder, som den gør, er interessant.

Hvorfor dog det? Er du misundelig, fordi du ikke selv har råd til at betale
for at have et par venner?

> Hvorfor betaler Graversen sin kammerat for at tage til Spanien?

Ja, hvorfor dit og hvorfor dat. Hvorfor blander du dig ikke uden om, hvad
andre bruger deres penge til?

> Jeg tjener mine millioner med det jeg har mellem ørerne.

Hehe. Du tjener millioner på at skrive ligegyldige indlæg på usenet? Don't
quit your day job.

> Det er meget sjovere, og det risikerer man ikke at få det røde kort
> af.

Du er vist da bare en simpel troll, hva'?

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 06/11/05)

Fra : Jens Bruun

Dato : 13-06-05 21:06

> EB har lavet meget lort gennem tiden, så meget vil jeg gerne medgive,
> men indtil sagen er 100% belyst, så er sagen hverken af- eller
> bekræftet.

Hvilken "sag" er det, du rabler om?