Unlock af Nokia 6230
Fra : Søren Nielsen

Dato : 28-05-05 12:06

Hej

Jeg har købt en brugt Nokia 6230, som vist desværre ikke kan låses op uden
brug af kabel længere. Men hvor finder man dette kabel og er det noget man
selv kan klare at låse sådan en telefon op?

Søren

Fra : ff_es

Dato : 01-06-05 10:58

Jeg har netop oplevet ikke at kunne unlock'e med kode, og derfor skulle
bruge kabel.
Fik oplyst, at dette kunne jeg IKKE selv klare, hvorfor jeg var inde hos
en "Unlocker" for en sum af en 100,-krone.
Det må du formentlig også gøre.
God dag til dig.
ff_es

http://www.kandu.dk/

Fra : Søren Nielsen

Dato : 01-06-05 20:33

ff_es wrote:
> [...]
> Fik oplyst, at dette kunne jeg IKKE selv klare, hvorfor jeg var inde
> hos en "Unlocker" for en sum af en 100,-krone.

Jep, det har jeg også selv lige gjort :)

Søren