Skal bruge nogle meget bløde svær !
Fra : :-\) Carsten

Dato : 28-05-05 01:57

Hej!

Jeg skal lave en lille børneaktivitet, hvor børnehavebørn skal fægte
hinanden ned fra en stolpe, som er hævet 10 cm over jorden....

De skal bruge nogle meget bløde skumgummisværd!
Ved nogen herfra hvor man kan købe sådanne sværd?
Hvilken butik (gerne i københavn)

Håber det er i orden jeg spø'r på denne gruppe!

Mange hilsner fra
Carsten
cjt(fjern_det_hele_i_parantesen)@mailme.dk

Fra : Ukendt

Dato : 28-05-05 11:07

Faraos Cigarer i København (www.faraos.dk) sælger sådan nogle sværd -
men de er ret dyre; de billigste koster 449 kr. Jeg tror ikke man finder
dem meget billigere andre steder...

Du kan evt. lave sværdene selv. Her er et par guides til hvordan man gør:
www.liveforum.dk/helpers/print.php?cid=361
www.gnom.dk/phpBB2/kb.php?mode=article&k=100

- Klaus

Fra : Comes

Dato : 29-05-05 13:28

Legoland sælger nogen meget billige,de er lavet i ren skum. De er bløde og
de er gode. Prøv at ringe til lego og hør om de ikke vil sende dem til dig

Fra : :-\) Carsten

Dato : 30-05-05 10:17

ok... jeg ringer lige til dem med det samme!

Fra : Torben Ægidius Mogen~

Dato : 30-05-05 12:51

":-\) Carsten" <cjt@mailme.dk> writes:

> Skal bruge nogle meget bløde svær !

Så skal du bare koge flæskestegen i stedet for at stege den.

Torben